رنج و سختی آزادگان، کمتر از شهادت نیست
کد خبر: 3739193
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
حجت‌الاسلام رفیعی:

رنج و سختی آزادگان، کمتر از شهادت نیست

گروه فرهنگی - مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان گفت: آزادگان دُر گران‌بهایی هستند که در کوران سخت دفاع مقدس و دوران اسارت، خوی وحشی‌گری صدامیان جنایتکار را تحمل کردند و همواره بر عقیده و باورهای خود استوار بودند و رنج و سختی این مردان خدا کمتر از شهادت نیست.

آزادگان سرافراز نماد مقاومت، ایستادگی و پایداری هستند

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدحسن رفیعی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان روز گذشته 26 مردادماه در جمع پاسداران سپاه ناحیه کمیجان، ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز اسلامی به میهن؛ آزادگان و ایثارگران را آموزگاران درس ایستادگی و مقاومت دانست و گفت: آزادگان با صبوری و ایثار خود در پایبند بودن میثاق خود با امام بزرگوار و مقام معظم رهبری، همچنان پایدار هستند و خواهند ماند و این دلیر مردان بزرگ بقیة‌الشهداء ایران اسلامی هستند.
وی افزود: آزادگان گرانقدر سرمایه‌ها و اندوخته‌های جامعه بوده و بایستی روحیه ایثار و مقاومت آنان به نسل‌های بعدی انتقال یابد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان ادامه داد: صدام جنایات و دشمنی بسیاری با شیعیان داشت و نابودی تفکر انقلاب اسلامی از اهداف صدام و همپیمانان او بود و ملت ایران در دوران دفاع مقدس با عزمی راسخ وعقیده‌ای محکم در مقابله با این رژیم بودند.
حجت‌الاسلام رفیعی افزود: در این تهاجم همه‌جانبه همه دولت‌های زیاده‌خواه اعم از لیبرال و کمونیست، شرق و غرب و اروپا و آمریکا و کشورهای خاورمیانه برای تهاجم صدامیان علیه انقلاب، این شجره طیبه اسلامی با یکدیگر، هم‌سو و همقسم شدند.
وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها آواکس دادند، فرانسه هواپیمای میراژ داد و روسیه میگ‌های خود را در اختیار صدام قرار داد، حدود ۴۴ کشور کمک‌های مستقیم و غیر‌مستقیم به صدام داشتند و ما پس از پایان جنگ تحمیلی از حدود ۲۰ کشور جهان اسیر داشتیم.
وی در پایان خاطر‌نشان کرد: دولت و مسئولین ذی‌ربط می‌بایست همواره نسبت به امورات ومسائل آزادگان و خانواده‌هایشان اهمیت ویژه قائل شوند تا متحمل رنج وسختی دیگری نباشند.
انتهای پیام

captcha