تقویت بُعد معنوی جامعه هدف اصلی محافل قرآنی است
کد خبر: 3739198
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

تقویت بُعد معنوی جامعه هدف اصلی محافل قرآنی است

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج به برگزاری برنامه‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: انس بیش از پیش مردم با قرآن کریم و تقویت بُعد معنوی جامعه از جمله اهداف برگزاری محافل قرآنی در این شهرستان بوده است.

تقویت بُعد معنوی جامعه هدف اصلی محافل قرآنی است

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: از ضرورت‌های امروز جامعه ترویج فرهنگ قرآنی است.
وی افزود: امور مرتبط با قرآن کریم باید جدی گرفته شود و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با وحدت رویه، همدلی و جدیت برنامه‌های قرآنی را به عرصه عمل برسانند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اعلام کرد: محافل قرآنی که در سطح مساجد، هیئات مذهبی و مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی قرآنی برگزار می‌شود، با حضور اعضای تشکل های یاد شده و قاریان قرآنی انجام می‌گیرد.
وی استقبال مردم از این محافل قرآنی را ستودنی ذکر و عنوان کرد: باید زمینه جذب بیش از پیش جوانان و نوجوانان نیز برای حضور در این محافل قرآنی فراهم شود.
حجت‌الاسلام کاوه به اهداف برگزاری این برنامه‌های قرآنی اشاره و عنوان کرد: انس بیش از پیش مردم با قرآن کریم و تقویت بُعد معنوی جامعه از جمله اهداف برگزاری محافل قرآنی در شهرستان سنندج بوده است.
وی در پایان یادآور شد: محافل قرآنی فضای معنوی و فرصت مناسبی برای بهره بردن عموم مردم از مفاهیم و خواندن کلام الهی است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.
انتهای پیام

captcha