اعزام دانش‌آموزان ابهری به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی ـ هنری
کد خبر: 3739218
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

اعزام دانش‌آموزان ابهری به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی ـ هنری

گروه فرهنگی - مدیر آموزش و پرورش ابهر از اعزام 8 نفر از دانش‌آموزان دختر این شهرستان به سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی ـ هنری دانش‌آموزان سراسر کشور در تهران خبر داد.

اعزام دانش‌آموزان ابهری به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنریموسی رضایی، مدیر آموزش و پرورش ابهر در گفت‌وگو با ایکنا، از زنجان، با اشاره به اینکه سی و ششمین جشنواره فرهنگی ـ هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور از تاریخ 18 تا 29 مردادماه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود، گفت: مرحله کشوری این مسابقات در بخش دختران از 25 مرداد‌ماه آغاز شده است.
وی عنوان کرد: در این مسابقات، دانش‌آموزان نگین احمدی، محدثه ذوالقدر، زهرا میرزاخانی، فاطمه جعفری، شیوا قدرت‌زاده، رقیه طارمی، نگین مهدی‌خانی و آرزو جعفری در رشته‌های وبلاگ‌نویسی، نشریه الکترونیک، مقاله‌پژوهی، تذهیب، طراحی و بازی‌های رایانه‌ای با شرکت‌کنندگان از سراسر کشور به رقابت می‌پردازند.
وی با اشاره به رشته‌هایی که در این مسابقات اجرا می‌شود، تصریح کرد: رشته‌های فرهنگی و هنری، از جمله بازی‌های رایانه‌ای، نشریه الکترونیک، وبلاگ‌نویسی، مقاله‌پژوهی، داستان‌نویسی، نمایش‌ صحنه‌ای، تصویرسازی و طراحی از جمله رشته‌هایی هستند که دانش‌آموزان در این دوره از مسابقات فرهنگی و هنری در آن‌ها به رقابت می‌پردازند.
مدیر آموزش و پرورش ابهر خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات گامی مهم در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف فرهنگی ـ هنری است.
انتهای پیام
captcha