اجرای ۳۵۰ طرح اقتصادی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کشور
کد خبر: 3739268
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

اجرای ۳۵۰ طرح اقتصادی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کشور

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از اجرای ۳۵۰ طرح اقتصادی از سوی این ستاد خبر داد.

اجرای 350 طرح اقتصادی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کشور

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، عارف نوروزی، مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) روز گذشته، 26 مردادماه در حاشیه آئین کلنگ‌زنی کارخانه گیاهان دارویی گچساران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از سال 86 تاکنون محرومیت‌زدایی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شتاب بیشتری به خود گرفته است.
وی بیان کرد: 350 طرح اقتصادی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 200 میلیارد تومان در مناطق محروم 31 استان کشور با اشتغالزایی 210 هزار نفر در دست اجراست.
مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: از این تعداد تا کنون 180 طرح به مردم در نقاط مختلف واگذار شده است.
نوروزی با بیان اینکه 920 میلیارد ریال در 15 نقطه کشور طرح‌های اجتماع‌محور در حال اجراس، اظهار کرد: تاکنون بنیاد برکت 42 هزار میلیارد تومان برای 281 طرح در کشور سرمایه‌گذاری کرده است که این تعداد طرح توانسته برای 366 هزار نفر اشتغالزایی ایجاد کند.
مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بیان کرد: تاکنون از سوی این نهاد 29 هزار میلیارد تومان در طرح‌های بزرگ اقتصادی کشور هزینه شده‌ است که اشتغالزایی 74 هزار و 141 نفر را بوجود می‌آورد.
نوروزی در ادامه با اشاره به اینکه در بخش طرح‌های دانش‌بنیان نیز 50 طرح با 140 میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی 16 هزار و 750 نفر در دست اجراست، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خود را به قطار محرومیت‌زدایی در کشور تبدیل کرده است.
انتهای پیام

captcha