سایت اختصاصی مسابقه کتابخوانی «دعبل و زلفا» راه‌اندازی شد
کد خبر: 3739288
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

سایت اختصاصی مسابقه کتابخوانی «دعبل و زلفا» راه‌اندازی شد

گروه فرهنگی - مدیر برنامه‌ریزی و توسعه به‌نشر از راه‌اندازی سایت مسابقه بزرگ کتابخوانی «دعبل و زلفا» به نشانی m.behnashr.com خبر داد.

سایت اختصاصی مسابقه بزرگ کتابخوانی «دعبل و زلفا» راه‌اندازی شدبه گزارش خبرگزاری ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی به‌نشر امیرعباس طاهریان اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این سایت دسترسی راحت‌تر مخاطبان و همچنین فراهم آوردن امکان شرکت آسان‌تر علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه سراسری کتابخوانی دعبل و زلفاست.

وی درباره بخش‌های مختلف این سایت نیز خاطرنشان کرد: خرید کتاب یکی از بخش‌های این سایت است که علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی مذکور می‌توانند به راحتی از طریق این سایت نسبت به خرید منبع این مسابقه اقدام کنند.

مدیر برنامه‌‎ریزی و توسعه به‌نشر با بیان اینکه همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این سایت با نحوه شرکت در مسابقه کتابخوانی دعبل و زلفا آشنا شوند، معرفی نویسنده و آشنایی با سوابق کاری، جوایز و سایر آثار او را از دیگر بخش‌های این سایت برشمرد.

طاهریان ادامه داد: اخبار مرتبط با این مسابقه، ویدئوها و تصاویر، بازتاب‌ها، حامیان برگزاری و همچنین جوایز مسابقه دیگر بخش‌های این سایت را تشکیل می‌دهند که امکان دسترسی راحت‌تر مخاطبان و علاقه‌مندان را به اطلاعات مورد نیاز درباره مسابقه بزرگ کتابخوانی دعبل و زلفا فراهم می‌کنند.

رمان دعبل و زلفا اثر دیگری از حجت‌الاسلام مظفر سالاری، نویسنده رمان «رؤیای نیمه شب» و منبع مسابقه کتابخوانی با همین نام است که توسط به‌نشر در حال برگزاری است. 

این مسابقه همزمان با آغاز دهه کرامت با مشارکت به‌نشر و شبکه جوانان رضوی(شجر) و همچنین سایر مؤسسات و مجموعه‌های آستان قدس رضوی و کشوری در حال برگزاری است و و تا پایان ماه صفر(آبان ماه) و ایام شهادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت. شرکت‌کنندگان با خرید کتاب، مطالعه و ارسال کد قرعه‌کشی به سامانه پیامکی 30003209 ابتدا در قرعه‌کشی هفتگی شرکت داده می‌شوند که نتایج آن، هر هفته اعلام و جایزه فرد برنده حداکثر تا یک هفته بعد پرداخت می‌شود. 

در پایان مهلت شرکت، سوالات محتوایی و تستی این مسابقه بر روی سایت www.Behnashr.com منتشر می‌شود و فقط افرادی که دارای کد انحصاری قرعه‌کشی هستند، می‌توانند پاسخ سؤالات را همراه با کد، ارسال کنند و در صورت پاسخگویی درست به سؤالات، در قرعه‌کشی نهایی جایزه ویژه شرکت داده می‌شوند. 

سؤالات مرحله نهایی در تاریخ 24 آبان ماه و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی منتشر می‌شود. همچنین شرکت‌کنندگان تا پایان آبان ماه برای ارسال پاسخ‌ها مهلت دارند و قرعه‌کشی مرحله نهایی نیز در روز، چهارم آذر ماه، مصادف با 17 ربیع‌الاول و سالروز میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) انجام خواهد شد.

یک دستگاه خودروی سواری و 8 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به عنوان جوایز ویژه این مسابقه در نظر گرفته شده است؛ همچنین دوشنبه هر هفته پس از دهه کرامت تا پایان ماه صفر قرعه‌کشی‌های هفتگی انجام و یک جایزه 4 میلیون ریالی(کمک هزینه سفر به مشهد)، 2 جایزه یک میلیون ریالی(کارت خرید کتاب و سوغات) و سه بسته متبرک فرهنگی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۹
0
0
سلام. پس چرا سوالات مسابفه کتابخوانی دعبل و زلفا تو سایت به نشر نیست؟؟؟؟؟؟؟
مصطفی چاروسایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۸:۲۵
0
0
سلام. لطفا توضیح دهید دقیقا چه بازه ی زمانی سوالات منتشر می شود؟ مگر قرار نبود 24 ام مسابقه شروع شود. چرا پاسخو نیستید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۸
0
0
سلام ،ما منتظر سوالات هستیم ولی متأسفانه خبری نیست و سایت اختصاصی مسابقه m.behnashr.com
هم باز نمیشه
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۴
0
0
سلام من هر چی میگردم لینک دانلودی چیزی توی سایت نیست. خیلی رفتارتون نادرسته. واقعا به این روش فروختن کتاب کار درستی نیست. وگرنه داستان کتاب خودش جذابیت داشت نیازی به این همه تبلیغ و گذاشتن مسابقه نبود....والا
شرکت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۲:۴۹
0
0
بزرگوارانی که نسبت‌به زمان‌مسابقه سوال داشتن؛ ظاهرا مسابقه ۱۲ آذر برگزار میشه. اگه کد کارت مسابقه تون رو اس ام اس کرده باشید براتون پیامکش اومده که زمان مسابقه ۱۲ آذر هست...
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۳۶
0
0
سلام برای من هیچ پیامکی از طرف انتشارات نیامده که ببینم کد ارسالی من تایید شده یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۳
0
0
سلام ، اعلام کرده بودین که سوالات 12 آذر منتشر میشه ، ولی سایت اصلا باز نمیشه میشه لطفااا جواب بدین
مریم
|
Germany
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۶
0
0
سلام میشه بگید نتیجه مسابقه چی شد.... تو هیچ سایتی نیست.... واقعا مدیریت برگزاری این مسابقه از ۲۰ نمره ۲ هم نمیگیره... سایت به نشر هم باز نمیشه.... واقعا جالبه فروشتونو کردید مردم هم که هیچی.... حتی نتیجه قرعه کشی هفتگی جز یکی دو هفته اول مشخص نیست... واقعا که کار فرهنگی میکنید.....
captcha