‌دانش‌آموز بجنوردی رتبه برتر مسابقات قرآن و عترت را کسب کرد
کد خبر: 3739306
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

‌دانش‌آموز بجنوردی رتبه برتر مسابقات قرآن و عترت را کسب کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: ‌زهرا میرابی‌، دانش‌آموز بجنوردی در مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور موفق به کسب رتبه پنجم کشور شد.

کسب رتبه برتر دانش آموز خراسان‌شمالی در مسابقات قرآن و عترت

مهدی حسن‌زاده، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: ۳۰ دانش‌آموز دختر و پسر برگزیده استان در بخش مسابقات پژوهشی قرآن، عترت و نماز برای شرکت در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور به استان خراسان رضوی و تهران اعزام شدند.
حسن‌زاده ادامه داد: در بخش دختران ‌زهرا میرابی، دانش‌آموز بجنوردی رتبه پنجم را در رشته قرائت به‌دست آورد و ‌اعظم ایزانلو‌ در حفظ عمومی و ‌فاطمه قاسمی‌ در رشته قرائت ترتیل نیز شایسته تقدیر شدند.
وی افزود: در بخش پسران عبدالله نوری‌زاده، دانش‌آموز پایه هشتم رتبه چهارم را در حفظ پنج جزء و در حفظ ۲۰ جزء نیز محمد گوهری، دانش‌آموز مقطع متوسطه اول رتبه ۱۰ کشوری را کسب کردند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان‌شمالی عنوان کرد: بخش آوایی این دوره از مسابقات نیزبه میزبانی تهران در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مداحی در اوایل مردادماه سال جاری برگزار ‌شد.

انتهای پیام

captcha