برگزاری یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی فارس بعد از وقفه ۶ ماهه
کد خبر: 3739309
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

برگزاری یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی فارس بعد از وقفه ۶ ماهه

گروه فرهنگی ـ یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی فارس بعد از وقفه ۶ ماهه امروز، ۲۷ مرداد در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

برپایی یكصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی فارس بعد از وقفه 6 ماهه

به گزارش ایكنا از فارس، یكصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی فارس بعد از وقفه‌ 6 ماهه امروز، 27 مردادماه با حضور موالی‌زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی كشور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
این نشست بناست ساعت 18 با ریاست آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و دبیری صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شود.
سه دستور جلسه برای این نشست در نظر گرفته شده است كه شامل بررسی شیوه توسعه و گسترش راه‌های دسترسی به آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، راهکار‌های تسهیل زیارت برای زائران و مجاوران و طراحی شهری و احیای بافت‌های تاریخی شیراز است.
یادآور می‌شود، این نشست نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی استان فارس در سال جاری و با ریاست آیت‌الله دژكام و دبیری سهرابی است و آخرين نشست اين شورا با موضوع سرمايه‌های اجتماعی در 2 بهمن‌ماه سال 96 با رياست مرحوم آيت‌الله ايمانی و دبيری بهزاد مريدی برگزار شد.
انتهای پیام

 

captcha