آئین خاطره‌گویی دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 3739394
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

آئین خاطره‌گویی دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد

گروه فرهنگی ـ مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهل و چهارمین مراسم خاطره‌گویی دفاع مقدس ویژه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در یاسوج برگزار شد.

آئین خاطره‌گویی دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، شهربانو پاک‌نژاد، مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 27 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهل و چهارمین مراسم خاطره گوئی دفاع مقدس با مشارکت حوزه هنری، ستاد آزادگان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه فتح، صدا و سیمای استان و با حضور مسئولان استانی، کشوری و همچنین آزادگان هم استانی و خانواده‌های آنان در محل باغ بختیاری یاسوج برگزار شد.
وی افزود: در این مراسم عنایت الله مصطفی‌پور از آزادگان هم استانی به بیان خاطرات خود از زندان‌های بعثی عراق پرداخت و به روایت‌هایی از سختی‌ها و مشقت‌های متحمل شده در زمان اسارت اشاره کرد.
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این مراسم سیدحمزه اکوانی از آزادگان هم استانی که بیشترین مدت زمان اسارت در زندان‌های عراق را داشته‌اند و نزدیک به 10 سال بوده است نیز به بیان عملکرد و فعالیت‌های خود در ستاد آزادگان استان پرداخت و از تلاش و کوشش‌های این ستاد برای حمایت از قشر آزدگان و سعی در برطرف کردن مشکلات آنان به بیان مطالبی پرداخت.
پاک‌نژاد ابراز کرد: همچنین در این مراسم علاوه بر سخنرانی مسئولان استانی اسکندر یاری نسب مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز به بیان رشادت‌ ها و دلاوری‌های آزادگان هم استانی در زندان‌های عراقی پرداخت.
وی هدف از برگزاری چنین برنامه‌ای را گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی دانست و عنوان کرد: ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت و معرفی آزادگان هم استانی به نسل جوان امروزی نیز یکی دیگر از اهداف برگزاری این برنامه معنوی است.
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مراسم‌های خاطره گوئی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به صورت هر ماه یکبار و مصادف با مناسبت‌های مختلف فرهنگی و انقلابی توسط دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha