اجرای برنامه «۱۰ شب ۱۰ مسجد» در لرستان
کد خبر: 3739441
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

اجرای برنامه «۱۰ شب ۱۰ مسجد» در لرستان

گروه فرهنگی ـ سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان از اجرای برنامه «۱۰ شب ۱۰ مسجد» طی دهه ولایت در استان خبرداد و گفت: برنامه «۱۰ شب ۱۰ مسجد» برنامه‌های ویژه دهه امامت و ولایت است که توسط دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اجرا می‌‏شود.


اجرای برنامه «10 شب 10 مسجد» ویژه دهه ولایت در لرستان

محمد ابدالی‎پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به نام‌گذاری عید قربان تا سعید غدیر خُم تحت عنوان «دهه ولایت و امامت» در رابطه با برنامه‌های کانون‌های مساجد لرستان در این دهه، گفت: قرائت قرآن، مداحی، روایت‌گری، برگزاری جشن‌های مردمی و همچنین پاسخ‌گویی به سؤالات و شبهات مردم ازجمله برنامه‌های کانون‌های مساجد به‌مناسبت دهه ولایت و امامت است.
وی به اجرای برنامه «10 شب 10 مسجد» طی این دهه دراستان اشاره کرد و افزود: برنامه «10 شب 10 مسجد» نیز از دیگر برنامه‌های ویژه دهه امامت و ولایت است که توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اجرا می‌‏شود.
ابدالی‎پور با اشاره به این‌که در قالب این طرح هرشب جشن‌های مردمی در یکی‌از مساجد شاخص هر شهرستان برگزار می‌‏شود، گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ دینی، پاسخ‌گویی به شبهات دینی از اهداف برگزاری جشن‌های دهه ولایت و برنامه «10 شب 10 مسجد» است.

انتهای پیام

captcha