غیرت و مردانگی آزادگان موجب سرافرازی ملت ایران شده است
کد خبر: 3739462
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
فرماندار تایباد:

غیرت و مردانگی آزادگان موجب سرافرازی ملت ایران شده است

گروه شهرستان‌ها - فرماندار شهرستان تایباد گفت: غیرت و مردانگی آزادگان موجب سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب شد و امروز برای مقابله با دشمن در جنگ روانی و اقتصادی نیاز به اتحاد و همبستگی میان ملت و دولت است.

غیرت و مردانگی آزادگان موجب سرافرازی ملت ایران شده است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسین شرافتی‌راد امروز در آیین نکوداشت مقام آزادگان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در تایباد افزود: روز ورود آزادگان در تاریخ کشور پاک نخواهد شد و این موضوع همیشه در ذهن مردم ایران ماندگار خواهد ماند.

وی اظهار کرد: جنگ اقتصادی کمتر از جنگ فیزیکی نیست. برای مقابله با فتنه دشمنان در برهه کنونی باید از آزادگان به عنوان اسوه صبر و استقامت الگو گرفت.

به پا کردن جنگ نظامی علیه ایران از منظر دشمنان کاملا منتفی است
فرماندار تایباد با اشاره به اینکه به پا کردن جنگ نظامی علیه ایران از منظر دشمنان کاملا منتفی است، بیان کرد: امروز آمریکا با آغاز جنگ اقتصادی درصدد وارد کردن ضربه به انقلاب اسلامی است زیرا به این باور دست پیدا کرده که این کشور از تجهیزات جنگی چیزی کم ندارد. راه نجات از فتنه جدید دشمن، همکاری و حرکت همگام دولت و ملت در مسیر رهبری است. باید برای از پا درآوردن دشمنان صبر و استقامت پیشه کرد. با شکایت و اعتراض نه تنها مشکلی حل نمی‌شود بلکه این تفرقه و نفاق ریشه نظام مقدس اسلامی را از بین خواهد برد و دشمن به دنبال همین فرصت است.

غیرت و مردانگی آزادگان موجب سرافرازی ملت ایران شده است

نماینده عالی دولت در شهرستان تایباد افزود: در جنگ تحمیلی دشمن شناخته شده بود و با توپ وتانک به کشور حمله کرد در حالی‌ که امروز در یک جنگ نابرابر قرار گرفته‌ایم؛ نه دشمن و نه سلاحی دیده نمی‌شود. آمریکا این جنگ روانی را با افزایش تحریم ها طراحی کرده تا ملت را در مقابل دولت قرار دهد و به نوعی ملت کشی دسته جمعی راه انداخته است.

شرافتی راد اظهار کرد: آزادگان در برابر شکنجه‌های سخت دشمن مقابله کردند؛ در این راه خیلی‌ها شهید شدند ولی حاضر نشدند در مقابل دولت ایران کوتاهی کنند. امروز شایسته نیست به دلیل کوتاهی برخی از مسئولان مردم با دولت رو به رو شود. این عمل ضربه‌زدن به کشوری است که با خون صدها هزار شهید به ثمر رسیده؛ ناله اسرایی را در دلش پرورانده و رشد کرده؛ بنابراین نباید اجازه دهیم دشمن با ایجاد تفرقه بین مردم کشور ایران به اهداف شوم خود برسد.

وی با اشاره به تحمل سختی‌های آزادگان در برابر ناملایمات دشمن گفت: شما با خدا معامله کرده‌اید و از آن جهت که پیاده‌کننده عدل و حق هستید و در روزهای سخت جنگ و اسارت به بها و وعده، قدمی برنداشتید؛ پس قطعا نیازی به تکریم و گرامیداشت بندگان خدا ندارید. ارزش کار شما بالاتر از یک مراسم و اهدای جوایز است. 

شهرستان مرزی تایباد 114 شهید تشیع و تسنن تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. این شهرستان 277 جانباز، 281 ایثارگر و 32 جانباز دوران دفاع مقدس دارد. تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

captcha