تبیین صحیح فلسفه غدیر از راهکارهای پذیرش اصل ولایت است
کد خبر: 3739485
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

تبیین صحیح فلسفه غدیر از راهکارهای پذیرش اصل ولایت است

گروه معارف ــ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اگر فلسفه غدیر به خوبی در جامعه تبیین شود، پذیرش اصل ولایت برای جامعه محسوس‌تر خواهد بود.

تبیین صحیح فلسفه غدیر از راهکارهای پذیرش اصل ولایت است

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد 27 مردادماه در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت های ملی و مذهبی که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره در پیش بودن مناسب ها مهم از جمله دهه امامت و ولایت بر برگزاری هر چه باشکوه تر این ایام تاکید کرد.

وی افزود: تبیین نقش و جایگاه امامت و ولایت در نظام اسلامی برای نسل نوجوان و جوان باید در برنامه های بزرگداشت دهه امامت و ولایت مورد توجه جدی قرار گیرد.

کارگر با اشاره به توطئه دشمنان در جهت شبهه افکنی در خصوص غدیر، امامت، ولایت فقیه و .... اظهار کرد: پاسخگویی به این شبهات توسط کارشناسان خبره باید مورد توجه جدی متولیان برگزاری جشن ها قرار گیرد.

وی بر لزوم حضور فعال تشکل ها در زمینه برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت تاکید کرد و افزود: تمامی تشکل ها به ویژه هیات مذهبی باید اهتمام جدی به سبقه جشن و سرور در این ایام داشته باشند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اگر فلسفه غدیر به خوبی در جامعه تبین شود پذیرش اصل ولایت برای جامعه محسوس تر خواهد بود.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و نامگذاری یزد به عنوان حسینیه ایران تصریح کرد: از اکنون باید در خصوص برنامه های محرم برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

captcha