امروز تحریم سازمان های بزرگ دنیا را نداریم/ مردم ما به آینده نظام امیدوارند
کد خبر: 3739493
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

امروز تحریم سازمان های بزرگ دنیا را نداریم/ مردم ما به آینده نظام امیدوارند

گروه اجتماعی ــ کوچکی نژاد، با اشاره به شرایط سخت کشور در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در آن دوران شورای امنیت و سازمان ملل ایران را تحریم کرده بودند و آمریکا با این پشتوانه وارد جنگ با ما شده بود، اما امروز تحریم شورای امنیت و سازمان ملل که جزو سازمان های بزرگ دنیا هستند را نداریم.

امروز تحریم سازمان های بزرگ دنیا را نداریم/ مردم ما به آینده نظام امیدوارند

به گزارش ایکنا از گیلان، جبار کوچکی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان امروز، 27 مرداد در سومین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت برگزار شد، با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شعار «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» بزرگ داشته می شود، اظهار کرد: همه ما باید به این شعار اعتقاد داشته باشیم.

وی با اشاره به عبور نظام مقدس جمهوری اسلامی از گردنه های سخت و سنگین در طول این چهل سال، افزود: انقلاب اسلامی افتخارات بزرگی برای ما داشته و مردم در همه صحنه ها نقش آفرین بودند و کمک کردند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، مشکلات اقتصادی موجود در کشور را ناشی از توطئه های دشمنان دانست و اضافه کرد: مردم در جنگ نظامی و جنگ فرهنگی با یک عزم و اراده قوی ورود کردند و پیروز شدند، اما در جنگ اقتصادی قبل از اینکه حمله دشمن شروع شود، یک از هم پاشیدگی و نگرانی در سطح تصمیم گیران و مسئولان کشور ایجاد شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، با اشاره به شرایط سخت کشور در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در آن دوران شورای امنیت و سازمان ملل ایران را تحریم کرده بودند و آمریکا با این پشتوانه وارد جنگ با ما شده بود، اما امروز تحریم شورای امنیت و سازمان ملل که جزو سازمان های بزرگ دنیا هستند را نداریم. همانگونه که توانستیم از دوران سخت جنگ عبور کنیم، قطعا در این مرحله نیز می توانیم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت روحیه امید در جامعه، گفت: مردم ما به آینده نظام امیدوارند و حکومت را قبول دارند. در جریان اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که طرفداران نظام صد برابر ساختارشکنان بود و با حضور در خیابان ها از انقلاب و نظام حفاظت می کردند.

کوچکی نژاد، با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باید جشن بگیریم، یادآور شد: مخاطبان برنامه های بزرگداشت چله انقلاب روستاها، شهرها و حاشیه شهرها و کارکنان دولت هستند لذا باید به سمت و سوی حرکت های مردمی برویم و به تبیین افتخارات و دستاوردهای نظام برای نوجوانان و جوانان بپردازیم.

انتهای پیام

captcha