برگزاری ۱۵۰ جلسه آموزشی در پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت
کد خبر: 3739534
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹

برگزاری ۱۵۰ جلسه آموزشی در پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت

گروه اجتماعی ــ کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد گفت: در تابستان امسال 150 جلسه آموزشی با موضوعات مختلف و متنوع دینی و اجتماعی در پایگاه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در شهرستان سروآباد برگزار شد.

برگزاری ۱۵۰ جلسه آموزشی در پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت

ذبیحی، کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در تابستان امسال بیش از ۱۵۰ جلسه آموزشی با موضوعات مختلف ومتنوع دینی واجتماعی در پایگاه های طرح غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان سروآباد برگزار شد.
وی افزود: در سال ۹۷ سهمیه ابلاغی این شهرستان ۵ پایگاه و به مدت ۴۳ روز بود که توسط مبشرین فرهنگی این شهرستان به‌عنوان مربی پایگاه‌ها در ۵ روستا اجرا شد.
ذبیحی با بیان اینکه در شهرستان سروآباد حدود ۸۵ درصد مردم ساکن روستاها هستند، اعلام کرد: متاسفانه در این شهرستان کمتر به مناطق حاشیه‌ای وروستاها جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی توجه شده است.
وی بیان کرد: بر همین اساس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد تمام پایگاه‌ها را در سطح روستایی برگزار کرده وخوشبختانه نوجوانان وجوانان از این طرح استقبال قابل توجهی به عمل آورده‌اند.
کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد اظهار امیدواری کرد: ان‌شاالله باتوجه به بافت جغرافیایی این شهرستان تعداد پایگاه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در سال آتی افزایش یافته وبیش از پیش شاهد اعتلای فرهنگ صحیح قرآنی در جامعه باشیم.
انتهای پیام

captcha