آزادگان جزء سرمایه‌های بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند
کد خبر: 3739537
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹

آزادگان جزء سرمایه‌های بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه آزادگان سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت جامعه ایران اسلامی هستند، گفت: آزادگان جزء سرمایه‌های بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

آزادگان نمونه‌ عینی صلابت و استقامت جامعه ایران اسلامی هستند

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: این روز یکی از روزهای به یادماندنی در تاریخ است و بیانگر رشادت‌ها و ایثارگری دلیرمردان و آزادگان سرافراز ایران اسلامی است.
وی افزود: در این روز ایران اسلامى شاهد بازگشت آزادگان سرافرازى بود که پس از تحمل سال‌هاى اسارت خود در اردوگاه‌هاى عراق، پاى به میهن اسلامى گذاشتند و به آغوش خانواده‌هاى خود بازگشتند.
حجت‌الاسلام کاوه بیان کرد: این روز یکی از خاطره‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و آنها توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف نمایند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.
حجت‌الاسلام کاوه با اشاره به اینکه آزادگان سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت جامعه ایران اسلامی هستند، اعلام کرد: آزادگان جزو سرمایه های بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج یادآور شد: این مجموعه با توجه به رسالت سازمانی خود برای برگزاری برنامه های گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان اقدام می‌کند و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از وظایف همه مدیران، مسئولین و دستگاه‌های فرهنگی است.
انتهای پیام

captcha