اولین جشنواره «تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3739542
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

اولین جشنواره «تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی» در یزد برگزار می‌شود

گروه معارف- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری اولین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی در استان یزد خبر داد.

اولین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی در یزد برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از ارشاد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری نخستین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی در استان یزد خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در بخش های، گروه ها و نهادهای غیردولتی، افراد، نگاه ویژه و نشان استمرار برگزار می شود.
وی گفت: علاقه مندان تا پایان شهریورماه سالجاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مستقر است ارسال نمایند.
جوادیان زاده افزود: ارزیابی نهایی براساس شاخص‌های معرفی‌ شده جشنواره یعنی تأثیر پایدار در گسترش کتابخوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی، استفادۀ مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها، استفادۀ خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی، قابلیت معرفی به سایر مناطق به‌عنوان الگو، اثربخشی فعالیت‌های کتابخوانی در رفتارهای اجتماعی یا فعالیت‌های عمومی مردم و دو شاخص ترجیحی فعالیت به شکل داوطلبی و فعالیت در قالب گروهی، انجام می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: شبکه گروه‌های ترویج کتابخوانی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای غیردولتی دارای فعالیت‌های موثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتابخوانی را انتخاب و معرفی می‌کنند و با همین هدف، برای اولین بار، جشنواره مروجان کتابخوانی در یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha