هفته دولت فرصتی برای تبيين خدمات دولت در جامعه است
کد خبر: 3739543
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹

هفته دولت فرصتی برای تبيين خدمات دولت در جامعه است

گروه اجتماعی- سرپرست فرمانداری يزد گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای تبيين و انعكاس مطلوب خدمات دولت در جامعه است.

هفته دولت فرصتی برای تبيين خدمات دولت در جامعه است

به گزارش ایکنا از یزد، عباس حيدري، سرپرست فرمانداري يزد عصر امروز 27 مردادماه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان يزد با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تمامي شهداي دولت اظهار کرد: دشمن شناسي، حفظ روحيه نشاط و اميد در مردم، تقويت روحيه قناعت و ساده زيستي، پرهيز از افراطي گري، توجه به شايسته سالاري و ارائه كارنامه چهل ساله انقلاب اسلامي،ترسيم افق آينده اميدبخش در شيوه نامه و برنامه هاي هفته دولت مورد توجه قرار گيرد.

وي با تاكيد بر لزوم توجه بيشتر دستگاه هاي دولتي و خدمات رسان در جلب رضايت مردم و تكريم ارباب رجوع افزود: رويكرد مردمي و برنامه ريزي به منظور مشاركت دادن مردم و سازمان هاي مردم نهاد در برنامه هاي تعيين شده ستاد بزرگداشت هفته دولت به خوبي محسوس باشد.

نماينده دولت در شهرستان يزد با تاكيد بر اينكه هفته دولت فرصت خوبي براي تبيين و انعكاس مطلوب خدمات دولت در جامعه است تصريح كرد: به كارگيري روش هاي نوين و هنرمندانه در انعكاس عملكرد دستگاه هاي دولتي بايد در كنار برنامه هاي معمول مورد توجه قرار گيرد.

سرپرست فرمانداري يزد به تقارن هفته دولت با دهه امامت و ولايت اشاره کرد و بر برگزاري جشنواره هاي مختلف فرهنگي، هنري، ورزشي و مسابقات مختلف (پياده روي همگاني و...)علاوه بر تبيين عملكرد دولت در اين دهه و ايام عيد سعيد غديرخم تاكيد كرد.

انتهای پیام

captcha