سلب هویت؛ مهم‌ترین عامل انحراف جوانان
کد خبر: 3739553
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

سلب هویت؛ مهم‌ترین عامل انحراف جوانان

گروه اجتماعی ـ دبیرکل جمعیت پیروان ولایت، با تاکید بر حفظ هویت جوانان، اظهار کرد: سلب هویت جوانان، مهم‌ترین عامل انحراف جوانان است.

سلب هویت؛ مهم‌ترین عامل انحراف جوانان

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدرحمان سالاری، دبیرکل جمعیت پیروان ولایت، عصر شنبه، ۲۷ مرداد در نشست استاندار لرستان با جوانان که در خانه جوان لرستان برگزار شد، اظهارکرد: حضور استاندار لرستان در خانه مطبوعات، دفتر احزاب و خانه جوان نشانه باور ایشان به جوانان است.
وی افزایش تلاش در جهت توسعه و وحدت استان را مهم‌ترین انتطار جوانان از نماینده عالی دولت در استان دانست و افزود: خانه جوان مکانی برای رشد و کشف استعدادهای جوانان است.
سالاری با ذکر این مطلب که هر هفته مدیران در خانه جوان حضور پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: بعد از ادغام سازمان ملی جوانان با تربیت بدنی، خانه‌های جوان بذل و بخشش شد.
دبیرکل جمعیت پیروان ولایت به استیجاری بودن خانه جوان استان اشاره کرد و ادامه داد: از اماکن بلااستفاده‌ که در اختیار دولت است مکانی برای خانه جوان استان مشخص شود.
وی با تاکید بر ضرورت برون‌سپاری کارها به سازمان‌های مردم نهاد، افزود: اگر کاری به سمن‌ها واگذار شود آن کار با یک پنجم هزینه انجام می‌شود این در حالی‌است که هر کاری به جوانان سپرده شود به‌خوبی انجام شده چراکه جوانان به‌صورت انقلابی و جهادی فعالیت می‌کنند.
سالاری با ذکر این مطلب که جوان باید هویت خود را بشناسد، مهم‌ترین عامل انحراف جوانان را سلب هویت آنان برشمرد و گفت: جوان نیازمند نشاط است چراکه نشاط موجب امیدآفرینی است.
دبیرکل جمعیت پیروان ولایت، با اشاره به این‌که کلمه نشاط اولین کلمه‌ای بود که ریاست جمهور در سال جاری بیان شد، تصریح کرد: میزبانی لرستان از گروه‌های موسیقی یازده استان کشور نشاط خوبی به جامعه استان نشاط بخشید.

انتهای پیام

captcha