استفاده از امکانات دولتی برای ترویج ازدواج آسان
کد خبر: 3739560
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

استفاده از امکانات دولتی برای ترویج ازدواج آسان

گروه اجتماعی ـ استاندار لرستان نشاط را از موارد مورد تاکید دولت دانست و افزود: از امکانات دولتی برای ترویج ازدواج آسان استفاده شود.

استفاده از امکانات دولتی برای ترویج ازدواج آسان

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، عصر شنبه، ۲۷مرداد در نشست با جوانان استان، اظهارکرد: نشاط مورد تاکید دولت است لذا باید جامعه را امیدوار نگه داریم.
وی با اشاره به این‌که اگر جامعه امیدوار نباشد نمی‌تواند به اهداف دست یابد، خاطرنشان کرد: از ناامید بودن چیزی حاصل نمی‌شود این در حالی‌است که برجسته کردن آمار منفی موجب ناامیدی در سطح جامعه می‌شود.
خادمی با بیان این‌که انسان امیدوار همواره به نتیجه می‌رسد بر ضرورت انتصاب جوانان و بانوان در پُست‌های مدیریتی تاکید کرد و گفت: در این راستا پنج معاون فرماندار دو یک بخشدار در استان خانم هستند.
استاندار لرستان با بیان این‌که برگزاری کارگاه‌های ازدواج مورد حمایت استانداری است، اضافه کرد: در بحث حمایت از سمن‌ها بخش عمده دو میلیارد تومان اعتبارات اجتماعی به سمن‌ها تزریق شد.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده از امکانات دستگا‌‌ه‌های دولتی برای برگزاری جشن ازدواج افراد مستحق، خاطرنشان کرد: واگذاری کارها به سمن‌ها از سیاست‌های دولت است.
خادمی ادامه داد: اعتبارات پژوهشی برای مطالعات کاربردی است اگر خانه جوان طرح‌های پژوهشی ارائه دهد از اعتبارات پژوهشی تامین اعتبار می‌شود.
استاندار لرستان با بیان این‌که در بحث ماده ۲۷ استان لرستان موفق عمل کرده است، اضافه کرد: امسال هر استانی موظف است ۳۰ درصد اعتبارات عمرانی را به بخش خصوصی واگذار کند.

انتهای پیام

captcha