حمایت ۷۳۹ حامی از ایتام و فرزندان محسنین دهدشتی
کد خبر: 3739565
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

حمایت ۷۳۹ حامی از ایتام و فرزندان محسنین دهدشتی

گروه اجتماعی ــ ۷۳۹ حامی نیکوکار از ابتدای سال جاری تاکنون از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد دهدشت حمایت می‌‌کنند.

حمایت ۷۳۹ حامی از ایتام و فرزندان محسنین دهدشتی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امرالله فروزنده، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دهدشت روز گذشته، 27 مردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 739 حامی از ابتدای سال جاری تاکنون از ایتام و فرزندان محسنین این اداره حمایت می‌‌کنند، گفت: در حال حاضر 302 یتیم زیر 18 سال تحت حمایت کمیته امداد دهدشت هستند.
وی با بیان اینکه 537 خیّر داخل، خارج استان و کشور حمایت‌‌های نقدی و غیرنقدی خود را به‌ صورت مداوم و ماهیانه به آنها ارائه می‌‌دهند، افزود: حامیان ایتام در سال جاری 195 میلیون تومان به ایتام تحت سرپرستی خود کمک کردند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دهدشت اضافه کرد: این حامیان نیکوکار در سال گذشته 824 میلیون و 847 هزار تومان کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ایتام اهداء کرده‌‌اند.
فروزنده با بیان اینکه 238 نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت را 202 نفر از حامیان نیکوکار حمایت می‌‌کنند، تصریح کرد: حامیان 35 میلیون و 670 هزار تومان کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی خود را به فرزندان محسنین در سال جاری ارائه دادند که این مبلغ در سال گذشته یک میلیارد و 326 میلیون تومان بوده است.
وی با اشاره به اینکه تمامی کمک‌‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌حساب فرزندان معنوی آنها واریز می‌‌شود، از خیران نیکوکار دعوت کرد تا کمیته امداد را در زمینه ارائه خدمت به جامعه هدف به‌ خصوص ایتام نیازمند یاری کنند.
انتهای پیام

captcha