آزادگان در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش کنند
کد خبر: 3739631
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

آزادگان در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش کنند

گروه فرهنگی - نماینده، ولی فقیه در استان یزد گفت: آزادگان و ایثارگران باید بیش از هر فرد دیگری در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و ترویج آن در بین جوانان تلاش کنند.

آزادگان در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش کنند

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد عصر روزگذشته، 27 مردادماه در نشست شورای هماهنگی ایثارگران استان یزد با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد که روحیه‌های انقلابی و جهادی را از جوانان و نوجوانان ما بگیرد اظهار کرد: امروز دشمن به صورت گسترده در این عرصه فعالیت می‌کند و تمام توان خود را برای تحقق هدف خود به کار بسته است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: آزادگان و ایثارگران باید بیش از هر فرد دیگری در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و ترویج آن در بین جوانان تلاش کنند و به ویژه در بین خانواده‌های خود روحیه انقلابی را به صورت پررنگ ترویج نمایند.
وی از بسیج و سپاه و آزادگان خواست که بیش از پیش در کنار مردم قرار گیرند و با آنها ارتباط بسیار خوب و نزدیکی برقرار کنند تا مشکلات آنها را هرچه بیشتر درک و در راستای رفع آنها قدم بردارند.
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه مشکلات کشور به صورت کامل قابل حل است گفت: تنها یک مقدار دغدغه و سخت کوشی نیاز است که باید در بین مسئولان به وجود آید و نسبت به رفع این مشکلات حرکت کنیم.
ناصری یزدی با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برطرف می‌شود تصریح کرد: ما هم باید به جای اینکه مردم را یک طرف قرار دهیم و خودمان در طرف دیگر باید در بین آنها قرار بگیریم و از ظرفیت بسیار زیادی که مردم دارند برای رفع مشکلات استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه ما باید در ساخت قطعات و لوازم یدکی در تمام عرصه‌ها تلاش بسیار زیادی داشته باشیم گفت: الان پس از 40 سال از پیروزی انقلاب نباید ما برای تامین قطعات و لوازم یدکی در صنایع مختلف وابسته به کشورهای دیگر باشیم.
وی گفت: اگر مسئولان از ابتدا در بین مردم بودند و با آنها ارتباط مناسب داشتند قطعا مشکلاتی که الان در کشور ما وجود داشت به وجود نمی‌آمد و این چنین احتکارهایی که به در جامعه وجود دارد را شاهد نمی‌بودیم.
احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد هم در این نشست به بیان مطالبی در ارتباط با فعالیت‌های شورای ایثارگران استان و همچنین اقدامات صورت گرفته در ارتباط با سالروز بازگشت افتخارآمیز آزادگان در یزد بیان کرد.

انتهای پیام 

captcha