برگزاری جشنواره تئاتر «چتر زندگی» در یزد
کد خبر: 3739638
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

برگزاری جشنواره تئاتر «چتر زندگی» در یزد

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی با عنوان «چتر زندگی» با محوریت خانواده در یزد خبر داد.

جشنواره تئاتر «چتر زندگی» در یزد برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از ارشاد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری دو جشنواره تئاتر در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: شهر یزد امسال میزبان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد و دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی با عنوان چتر زندگی است.
وی گفت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد١٤ تا ١٦ شهریور و جشنواره ملی تئاتر خیابانی اول تا ٤ آذر ماه برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد جشنواره تئاتر استانی در یزد در راستای گسترش و توسعه این هنر انسان ساز در استان و به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات نمایشی از طریق تأکید بر اجراها ی عمومی و بازیابی و افزایش مخاطبان تئاتر و نیز رشد کیفی آثار نمایشی در جریان اجراهای متعدد و متعاقباً معرفی بهترین آثار نمایشی به دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر فجـر برگزار می شود.
جوایان زاده تصریح کرد: جشنواره تئاتر استانی در یزد بر اساس اجرای عمومی سالانه و در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار خواهد شد.
وی همچنین در مورد دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی با عنوان چتر زندگی اعلام کرد: این جشنواره با محوریت خانواده برپا می شود.

انتهای پیام

captcha