قرائت دعای عرفه در ۱۰ امامزاده شاخص لرستان
کد خبر: 3739683
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

قرائت دعای عرفه در ۱۰ امامزاده شاخص لرستان

گروه اجتماعی ـ معاون اوقاف لرستان از قرائت دعای عرفه در ۱۰ امامزاده شاخص استان خبر داد و گفت: جشن «ولایت علوی اکمال دین نبوی» نیز در ۵۶ بقعه متبرکه و امامزاده شاخص لرستان برگزار می‏‌شود.

قرائت دعای عرفه در 10 امامزاده شاخص لرستان

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اجرای جشن «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در 56 بقعه متبرکه و امامزاده شاخص استان خبر داد و گفت: دعای پُرفیض عرفه نیز در 10 امامزاده شاخص استان لرستان قرائت می‎شود.
وی افزود: در خرم‎آباد در امامزاده زیدبن علی(ع)، در بروجرد در امامزاده جعفر(ع)، در کوهدشت در امامزادگان ابوالوفا و محمد(ع)، در دورود امامزاده زیدبن علی(ع)، در الیگودرز در مکان متبرکه حضرت قاسم(ع)، در ازنا در بقعه امامزادگان زید و قاسم(ع) برنامه قرائت دعای عرفه را در روز عرفه خواهیم داشت.
عباس‌زاده اعزام مبّلغ به بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های اوقاف لرستان در دهه ولایت و امامت عنوان کرد و گفت: جهت اجرای برنامه‌های دهه ولایت و امامت تعدادی مبلّغ دینی اعزامی از قم خواهیم داشت و تعدادی هم مبلّغ بومی داریم که در بقاع متبرکه و امامزادگان مستقر و در زمینه اجرای برنامه‌های دهه ولایت از جمله جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی، قرائت دعای عرفه، پاسخگویی به سؤالات شرعی زائران و ... فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام

captcha