کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در شهرستان البرز برگزار شد
کد خبر: 3739732
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
با حضور ۷۰ فعال قرآنی؛

کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در شهرستان البرز برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز خبر داد: کارگاه سبک زندگی قرآنی با حضور اساتید مطرح کشور و شرکت ۷۰ نفر از فعالان حوزه قرآنی در شهر الوند برگزار شد.

کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در شهرستان البرز برگزار شد

به گزارش ایکنا از قزوین، کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی با حضور اساتید مطرح کشور و شرکت ۷۰ نفر از فعالان حوزه قرآنی در شهر الوند برگزار شد.
محمدحسین محمدی آهویی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز در گفت‌وگو با ایکنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در نظرسنجی انجام‌شده از شرکت‌کنندگان برگزاری این کارگاه آموزشی بسیار مفید و مثبت ارزیابی شد و استقبال مخاطبان از مباحث نیز عالی بود.
وی افزود: این کارگاه آموزشی یک‌روزه در دو کلاس مجزا در کانون شهید مطهری شهرستان البرز و با حضور دکتر ابوطالبی و دکتر تقی پور به‌عنوان دو استاد خبره کارگاه آموزشی و شرکت مدیران، مربیان قرآنی برگزار شد.
آهویی عنوان کرد: برگزاری این دست کارگاه‌ها باعث رشد فکری مدیران مؤسسات و معلمین فرهیخته قرآنی شده و راه را برای ادامه مسیر در ایجاد انگیزه برای افزایش معارف قرآن در سطح جامعه هموارتر خواهد کرد.
وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی روز گذشته و به مدت یک روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر در قالب ۴ کلاس با مباحث متنوع و فشرده توسط اساتید اعزامی از سازمان دارالقرآن الکریم کشور در کانون شهید مطهری شهرستان البرز از توابع استان قزوین به مرحله اجرا درآمد و قرار است به‌زودی به کلیه شرکت‌کنندگان گواهینامه حضور در این دوره نیز اهدا شد.
انتهای پیام

captcha