محور فعالیت‌های هلال احمر؛ خدمت و حفظ کرامت انسانها
کد خبر: 3739736
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

محور فعالیت‌های هلال احمر؛ خدمت و حفظ کرامت انسانها

گروه اجتماعی - معاونت آموزش و پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر کشور بابیان اینکه فعالیت‌های بشردوستانه هلال‌احمر ریشه در فرهنگ و مذهب ما دارد، گفت: محور فعالیت‌های هلال احمر بر پایه خدمت و حفظ کرامت انسانها بوده و اندیشه های محوری هلال‌احمر، مورد تائید مذهب و دین اسلام است.

اندیشه‌های بشردوستانه هلال‌احمر، مورد تائید دین اسلام است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، کاظم شریفی معاونت آموزش و پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر کشور صبح امروز، 28 مرداد در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی بااشاره به اینکه هلال‌احمر یک نهاد خیریه مردمی است، بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر ماموریتهای خاصی را بر عهده دارد و برای ارزش‌های والایی تلاش می‌کند.
وی ادامه داد: مجموعه هلال‌احمر در راستای ارزشهایی همچون حمایت از زندگی و سلامت انسانها و تسکین آلام و دردهای جامعه بدون اینکه تبعیضی میان انسانها قائل شود، حرکت می‌کند.
شریفی افزود: محور فعالیت‌های هلال احمر بشردوستانه و بر پایه خدمت و حفظ کرامت انسانها بوده و اندیشه های محوری هلال‌احمر، مورد تائید مذهب و دین اسلام است.
وی بابیان اینکه اکنون در دورانی به سر می‌بریم که باید در راستای کاهش آثار و بلایای کشور تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: آموزش همگانی جامعه یکی از مواردی است که در دستور کار برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر قرار دارد و درخواست آحاد مردم نیز همین است.
معاونت آموزش و پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر کشور بااشاره به اینکه ذات فعالیتهای هلال‌احمر وابسته به داوطلبان این مجموعه است، تصریح کرد: هلال‌احمر سوانح بسیار زیادی را تجربه می‌کند که بسیاری از آنها ناگهانی رخ داده و برخی نیز به صورت تدریجی در حال وقوع هستند.
وی معضل خشکسالی را در کشور یکی از وقایع تدریجی دانست و اظهار کرد: هلال‌احمر در امر پیشگیری و امداد و نجات در رابطه با معضل خشکسالی پیش‌قدم شده و آماده کمکهای مردمی و داوطلبان نیز می‌باشد.
انتهای پیام

captcha