آموزش همگانی جامعه در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گیرد
کد خبر: 3739760
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

آموزش همگانی جامعه در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گیرد

گروه اجتماعی – مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی بااشاره به اینکه تمام فعالیتهای هلال‌احمر در راستای خدمت به خلق خدا است، گفت: ماموریتهای اصلی هلال‌احمر در برنامه ششم توسعه، آموزش همگانی مردم، توسعه اعتماد اجتماعی و توسعه شبکه امداد و نجات است که تلاش می‌شود در راستای آموزش همگانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم در مواجهه با بلایا تلاش بیشتری صورت گیرد.

آموزش همگامی جامعه در دستور کار جمعیت هلالاحمر قرار گیرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سعید رهبر‌سوره، مدیرعامل جمعیت هلال‌‌احمر آذربایجان‌غربی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌‌احمر آذربایجان‌غربی بیان کرد: تمامی داوطلبان هلال‌احمر 24 ساعت از شبانه روز را در راستای خدمت به خلق خدا می‌گذرانند که از هر عبادتی بالاتر است.
وی ادامه داد: مجموعه جمعیت هلال‌احمر و داوطلبان جوان آن با خدمت به مردم و به‌ویژه آسیب‌دیدگان در جهت اعتلای معنوی و روحی خود قدم برمی‌دارند و دردهای جامعه را تسکین می‌دهند.
رهبرسوره خاطرنشان کرد: ماموریتهای اصلی هلال‌احمر در برنامه ششم توسعه، آموزش همگانی مردم، توسعه اعتماد اجتماعی و توسعه شبکه امداد و نجات است که تلاش می‌شود در راستای آموزش همگانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم در مواجهه با بلایا تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی تصریح کرد: مجموعه جمعیت هلال‌احمر علی‌رغم اعضای کم آن، سابقه بسیار خوبی در سوانح کشور دارند و استان آذربایجان‌غربی در زلزله بم، موثرترین استان پاسخ گو به نیازهای آسیب‌دیدگان این حادثه بود و در حوادث ملی و جهانی نیز پیشینه استان بسیار خوب است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌‌احمر آذربایجان‌غربی بااشاره به آیات قرآن افزود: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید که ای مومنین، سست و غمگین نباشد که به خاطر ایمانتان، شما را موفق خواهم گرداند و آنچه از این آیه برمی‌آید در واقع نشان از فعالیتهای جمعیت هلال‌احمر برای رضای خدا است.
وی تاکید کرد: تلاش بی وقفه و شبانه روزی داوطلبان هلال‌احمر، شادی و شناط مجموعه جوان که موتور محرکه این سازمان بوده و همچنین ایمان قوی و راستین به خداوند از ویژگی های بارز مجموعه هلال‌احمر می‌باشد.
انتهای پیام

captcha