استراتژی وحدت شیعه و سنی را فراموش نکنیم
کد خبر: 3739770
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

استراتژی وحدت شیعه و سنی را فراموش نکنیم

گروه فرهنگی - استاد حوزه و دانشگاه گفت: نباید استراتژی وحدت شیعه و سنی را فراموش کنیم و از طرفی راهپیمایی اربعین فرصتی برای وحدت مسلمانان است که نباید اجازه دهیم دشمنان آن را به تهدید تبدیل کنند.

ترویج بی‌حجابی از طریق جنبش‌های فضای مجازی استراتژی دشمن استبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام مجتبی نظری امروز، 28 مرداد در دومین یادواره شهدای روحانی و طلاب استان زنجان اظهار کرد: دشمنان جنگ اسلام علیه اسلام و شیعه علیه شیعه را در دستور کار قرار دادند و این جریانی است که از درون به اسلام و شیعه ضربه می‌زند.
وی با اشاره به اینکه بنی‌امیه اجازه نمی‌داد مردم امام واقعی، منبر واقعی و قرآن را بشناسد، خاطرنشان کرد: بر اساس بیانات ولی امر مسلمین حوزه مادر نظام است و با ۴۳ شهید روحانی که تقدیم انقلاب شده است به استقبال ۴۰ سالگی این انقلاب می‌رویم.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ترویج بی‌حجابی، چهارشنبه‌های سفید، زوج‌های معنوی و سایر موارد از طریق جنبش‌های فضای مجازی و برنامه‌ریزی دشمن وارد ادبیات ما شده است، تصریح کرد: روحانیون ماموریت ویژه‌ای برای آگاه‌سازی اقشار مختلف به‌ویژه نسل‌های جوان برعهده دارند.
وی به تلاش دشمن برای ترویج اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی اشاره کرد و گفت: تطهیر پهلوی و جملاتی که برای خوب جلوه دادن رژیم طاغوت به‌کار می‌برند، معنادار است  و حوزه و علما باید برای مقابله با این جریان‌ها به پا خیزند و به معرفی حسین و یزید و تربیت شهید بپردازند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان با هدایت کانال‌های ماهواره و شبکه‌های مجازی جریان‌هایی را ایجاد می‌کنند که برای ضریب امنیت نظام اسلامی مشکل‌ساز می‌شود، یادآور شد: نباید استراتژی وحدت شیعه و سنی را فراموش کنیم و از طرفی راهپیمایی اربعین فرصتی برای وحدت مسلمانان است که نباید اجازه دهیم دشمنان آن را به تهدید تبدیل کنند.
انتهای پیام
captcha