آغاز مرحله دوم طرح «نماز، کلید بهشت» در ماکو
کد خبر: 3739798
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

آغاز مرحله دوم طرح «نماز، کلید بهشت» در ماکو

گروه اجتماعی - مدیر آموزش و پرورش ماکو از اجرای مرحله دوم طرح «نماز؛ کلید بهشت» به منظور اشاعه فرهنگ نماز در میان سوادآموزان شهرستان ماکو خبر داد.

آغاز مرحله دوم طرح نماز کلید بهشت در ماکو

اکبر باباپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو در گفت‌و‌گو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد‌: طرح نماز کلید بهشت با هدف آموزش و گسترش فرهنگ اقامه نماز در بین آموزش‌دهندگان و سوادآموزان همواره از زمینه‌های ارتقا سطح آگاهی اعتقادی بوده که مدنظر سازمان سواد‌آموزی نیز است.

وی ادامه داد: طرح عملی آموزش نماز با هدف تعمیق و تقویت فرهنگ اقامه نماز،طبق برنامه ریزی با مشارکت ستاد اقامه نماز و سازمان نهضت سواد آموزی به صورت دوره آموزشی در روز های ۲۸ و ۲۹ مرداد با استفاده از اساتید مجرب بومی برگزار می‌شود.

باباپور با بیان اینکه نماز یک فرصت مغتنمی برای توسعه و تعمیق فرهنگ قران عترت و نماز و اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) است، خاطرنشان کرد: بشریت به واسطه نداشتن یا کم داشتن مسائل معنوی و حصار در جسم دچار آسیب‌های جدی خواهد شد.

باباپور بیان کرد: در قرن خوشی های زود گذر ، انسان به دنبال گمشده‌ای بنام آموزه‌ها و مفاهیم اعتقادی و معنوی است که می‌تواند نقصان زندگی را جبران و روح را تجلی بخشد.

وی یادآور شد: این طرح با حضور بیش از ۷۰ نفر از آموزش دهندگان برگزار شد.

انتهای پیام

captcha