بازسازی واقعه غدیر در ۱۰۰ نقطه کشور با حضور اهل سنت
کد خبر: 3739801
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

بازسازی واقعه غدیر در ۱۰۰ نقطه کشور با حضور اهل سنت

گروه اجتماعی - دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر گفت: امسال این ستاد با جلب مشارکت عمومی و رویکرد وحدت‌گرایانه این عرصه همراه بوده است به شکلی که مفتخریم برادران اهل سنت نیز در این برنامه مشارکت دارند.

برگزاری بازسازی واقعه غدیر با حضور برادران اهل سنتبه گزارش ایکنا از قم، یعقوب سلیمانی، دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر ظهر امروز، ‌28 مردادماه در دیدار اعضای ستاد مردمی غدیر با آیت‎الله العظمی نوری همدانی گفت: ستاد مردمی غدیر از هشت سال پیش برای اولین‌بار یک حرکت فرهنگی جهانی را با عنوان بازسازی واقعه غدیر آغاز کرد که برکات آن در این هشت سال فرای تصور بوده است.
وی افزود: امسال و نهمین سال فعالیت این ستاد و همچنین ستاد بازسازی واقعه غدیر با جلب مشارکت عمومی و رویکرد وحدت‌گرایانه این عرصه همراه بوده است به شکلی که مفتخریم که برادران اهل سنت نیز در این برنامه مشارکت دارند.
دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر بیان کرد: امسال در 28 نقطه کشور، برادران اهل سنت ما با هزینه و مشارکت خود این برنامه را برگزار می‌کنند؛ سال گذشته نیز این برنامه با حضور اهل سنت برگزار شد ولی متأسفانه جریان‌های رسانه‌های معاند اعلام کرده بودند که این جریان با پول هنگفت شکل گرفته است ولی امسال برادران ما ثابت کردند که واقعیت امر چیست.
وی گفت: امسال برنامه بازسازی واقعه غدیر در 100 نقطه کشور برگزار می‌شود و شهرستان‌ها نیز حضور گسترده‌ای در این برنامه دارند؛ 5 هزار نفر هنرور به همراه اقشار مختلف مردم در این عرصه حضور دارند.
انتهای پیام

captcha