قربانگاه عشق در برنامه «یک جرعه شعر»
کد خبر: 3739817
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
در فرهنگسرای عطا برگزاری می‌شود؛

قربانگاه عشق در برنامه «یک جرعه شعر»

گروه ادب ــ ویژه‌برنامه «قربانگاه عشق» به مناسبت عید سعید قربان و در ادامه سلسله نشست‌های ادبی «یک جرعه شعر» با حضور شاعران آیینی در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

قربانگاه عشق در برنامه «یک جرعه شعر»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10؛ در این ویژه‌برنامه که از ساعت 17:30 دوشنبه 29 مردادماه در سالن منطق الطیر فرهنگسرای عطارنیشابوری برگزار می‌شود؛ شاعرانی چون حمید سروش، امیریزدانی‌نژاد، مهدی منصفی، سمیه یزدانی، مریم جاویدپور، جلیل مظفریان و مهران سجودیان به شعر خوانی خواهند پرداخت.
تشریح فلسفه و ماهیت عید سعید قربان و روز بندگی در مفاهیم ادبیات فارسی توسط کوروش احمدی و همچنین اجرای موسیقی زنده با حضور نوید مولوی، از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه خواهد بود.
یادآور می‌شود؛ سلسله نشست‌های ادبی «یک جرعه شعر» با نگاه کارشناسی در برپایی کارگاه های هفتگی نقد شعر و ترانه علاوه بر ارتقا شعر و سروده‌های شاعران جوان؛ ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی را نیز در مناسبت‌های ملی و مذهبی با حضور اساتید و شاعران برجسته معاصر، برگزار می‌کند.
علاقه‌مندان برای حضور در این محفل ادبی می‌توانند به نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55135553 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha