تقدیر از خانواده شهدا امروزه صرفاً جنبه تشریفاتی دارد
کد خبر: 3739829
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
آیت‌الله علما:

تقدیر از خانواده شهدا امروزه صرفاً جنبه تشریفاتی دارد

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: هیچ کس قادر نیست که ایثارگری و سرمایه‌گذاری که شهدا و خانواده شهدا متحمل شده‌اند را جوابگو باشد و هر تقدیر و تشکری امروزه صرفاً جنبه مراسم و تشریفات دارد.

خانواده‌های شهدا ولی‌نعمت بر کل کشور هستند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با ۲ خانواده شهیدان نیاکان و شفیع‌نیا، گفت: امروز همه مردم خصوصا مسئولین ما باید بدانند که ولی‌نعمت واقعی آن‌ها شهدا و خانواده شهدا هستند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در همه اقدامات خود شهدا را در نظر بگیرند که شرمنده آن‌ها نباشند، افزود: هیچ کس قادر نیست که ایثارگری و سرمایه‌گذاری که شهدا و خانواده شهدا متحمل شده‌اند را جوابگو باشد و هر تقدیر و تشکری صرفاً جنبه مراسم و تشریفات دارد.
‌امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: همسران شهدا پس از شهادت همسرشان همانند کوهی استوار در خانواده و جامعه بوده‌اند که علاوه بر تربیت والای فرزندان خود در همه سختی‌ها در جامعه نیز تأثیرگذار و روشنایی بخش بوده‌اند.
یادآور می‌شود، شهید علیرضا شفیع نیا متولد سال ۱۳۳۵ آموزگار بسیجی در تاریخ 1360/6/22 در درگیری با منافقین کور دل در شهر کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و شهید اسماعیل امید نیاکان متولد ۱۳۳۹ از کادر نیروی انتظامی در تاریخ 1363/11/11 در دشت ذهاب به شهادت رسید.
انتهای پیام

captcha