مشکلی برای تامین اقلام اساسی در خراسان‌جنوبی وجود ندارد
کد خبر: 3739870
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

مشکلی برای تامین اقلام اساسی در خراسان‌جنوبی وجود ندارد

گروه اجتماعی ــ معاون امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر برای تامین اقلام اساسی در بازار استان هیچ مشکلی وجود ندارد.

مشکلی برای امین اقلام اساسی در خراسان‌جنوبی وجود ندارد

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مشیرالحق عابدی، معاون امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی، امروز 28 مرداد، در شورای اداری استان اظهار کرد: تاکنون 9 انبار کالای احتکار در استان با مبلغ 998 میلیون تومان کشف شده است.
وی با اشاره به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: در این راستا تاکنون 53 جلسه و کمیته تخصصی برای دستگاه‌های زیر مجموعه با هدف تثبیت اشتغال در استان برگزار شده است.
معاون امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 19 کارگروه رفع موانع تولید در استان با 243 مصوبه برگزار شده است، تصریح کرد: 23 درصد مصوبات این کارگروهها در رابطه با موضوعات بانکی بوده و 80 درصد مشکلات بانکی مرتفع شده است.
عابدی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۷ جلسه کارگروه اشتغال در استان برگزار شده است، افزود: تاکنون 6293 طرح در سامانه کارا برای تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری ثبت نام شده است که به 331 طرح مبلغ 71 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده و برای 2 هزار و 185 نفر شغل ایجاد شده است.
وی با اشاره به فعالیت کمیسیون تنظیم بازار استان، اظهار کرد: چهار طرح نظارتی شامل؛ طرح نظارت نوروزی، ضیافت رمضان، نظارت بر کالا و طرح شناسایی انبارها و مبارزه با احتکار در سال جاری در استان کلید خورد.
معاون امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: 60 نیروی بازرسی، بسیج اصناف، پلیس اماکن و تعزیرات حکومتی در طرح مبارزه با احتکار فعالیت می کنند.
عابدی با بیان اینکه 650 ناظر افتخاری در طرح‌های نظارت بر بازار استان همکاری دارند، اظهار کرد: تاکنون 9 انبار کالای احتکار در استان با مبلغ 998 میلیون تومان کشف شده است.
وی یادآور شد: در حال حاضر برای تامین اقلام اساسی در بازار استان هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام

captcha