توسعه روستایی نیازمند بکارگیری رویکرد جامع
کد خبر: 3739902
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

توسعه روستایی نیازمند بکارگیری رویکرد جامع

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام بر در پیش گرفتن رویکرد جامع در امر توسعه روستایی تأکید کرد.

  به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: «احمد کرمی» در جلسه کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری استان ایلام، رویکرد جامع را لازمه توسعه روستایی برشمرد و اظهار کرد: بدون اجرایی نمودن این رویکرد، توسعه روستایی محقق نمی گردد و توجه بر یک بخش از توسعه روستایی، نباید ما را از توجه به سایر بخش ها دور کند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با تاکید بر اینکه در کنار توجه به بخش اقتصاد روستا، بایستی به جنبه های زیربنایی و اجتماعی فرهنگی آن نیز توجه کنیم، تصریح کرد: تلاش ما این است که خدمات مورد نیاز زندگی مناسب را برای روستاییان فراهم کنیم.

کرمی ادامه داد: هم‌اکنون یکی از مشکلات مناطق روستایی کشور و استان، آب شرب مورد نیاز روستائیان است، از این‌رو لازم است با انجام تحلیلی دقیق از وضعیت و مشکلات آب شرب در مناطق روستایی استان، با برنامه ریزی مناسب نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.

وی با تأکید بر این‌که باید شاهد پویایی در حوزه روستایی استان باشیم، خواستار تشکیل کمیته ذیل کارگروه توسعه روستایی و عشایری با مسولیت دفتر امور روستایی استانداری شد و تاکید کرد در این کمیته برنامه‌ریزی لازم جهت انجام برنامه های مناسب در حوزه روستایی صورت پذیرد.

انتهای پیام

captcha