توطئه‌های دشمنان، با بصریت مردم خنثی می‌شود
کد خبر: 3739905
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

توطئه‌های دشمنان، با بصریت مردم خنثی می‌شود

گرو سیاست و اقتصاد - امام جمعه زنجان با اشاره به راه‌اندازی جنگ روانی توسط دشمن برای جلوگیری از 40 ساله شدن انقلاب گفت: توطئه‌های دشمنان با بصریت مردم خنثی می‌شود.

توطئه‌های دشمنان، با بصریت مردم خنثی می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی امروز 28 مردادماه در جلسه شورای راهبری و سیاست‌گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کشور 40 هزار آزاده دارد که در راه حفظ انقلاب از خودگذشتگی کردند و این آزادگان با صبر، تحمل و مقاومت روحیه جنگ و شهادت‌طلبی را در زندان‌های بعثی به نمایش گذاشتند.
وی آزادگان را مردمانی سرشار از ایمان و روحیه ایثارگری خواند و گفت: حتی خاطرات زندان‌بان‌های بعثی هم گویای روحیه ایثار و مقاومت آزادگان است که در راه آرمان‌هایشان از هیچ چیز کوتاه نیامدند.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اعدادی همچون هفت و چهل دارای مفاهیم عمیقی هستند، بیان کرد: عدد چهل از منظر دین نشانه کمال است و پیامبر گرامی اسلام (ص) به‌عنوان خاتم‌الانبیا در چهل سالگی مبعوث به رسالت عام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین بهار انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: انقلاب در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید و از همان سال، توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد.
خاتمی با بیان اینکه نهال انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده است، تصریح کرد: هیچ‌یک از توطئه‌های دشمنان با کمک عوامل درونی و بیرونی نتوانسته این انقلاب را از پای درآورد و از مسیر خود منحرف کند و همچنان این نظام به قوت به راه خود ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه کشور فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است، یادآور شد: توطئه‌های دشمنان از سال گذشته گسترده‌تر شده است تا انقلاب به چهل سالگی خود نرسد اما با عنایت خداوند متعال، رهنمودهای بی‌نظیر مقام معظم رهبری، ملت همیشه در صحنه و خون پاک شهدا، همچون گذشته توطئه‌ها به سنگ خورده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان راه‌اندازی جنگ روانی را از دیگر توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: این توطئه‌ها نیز همواره با بصریت مردم خنثی شده چرا که کارگزاران نظام جمهوری اسلامی افتخار نوکری و خدمت‌گزاری به مردم را دارند.
انتهای پیام
captcha