باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی قدرتمندانه دفاع کنیم
کد خبر: 3739909
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی قدرتمندانه دفاع کنیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار زنجان با تأکید بر وحدت و حفظ منافع ملی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: باید از دستاوردهای نظام قدرتمندانه دفاع کنیم.

باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی قدرتمندانه دفاع کنیمبه گزارش ایکنا از زنجان، اسدالله درویش‌امیری امروز 28 مردادماه در جلسه شورای راهبری و سیاست‌گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و در بحث اقتصادی وضعیت مناسبی نداریم اما با وجود مردمی آگاه به استقبال چهل سال فداکاری، ایثار، رشادت، استقامت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم رفت.
وی هجوم آوردن مردم به فروشگاه‌ها برای خرید کالایی که شایعه کمبود آن در بازار مطرح می‌شود را کاری نادرست خواند و گفت: در بحث سکه و طلا نیز متاسفانه شاهد موضوعات این چنینی بودیم اما در مقابل در کشور ترکیه، مردم به محض اطلاع از تحریم آمریکا، دلارهای خودشان را به صرافی‌ها تحویل می‌دهند تا ارزش پول کشورشان سقوط نکند.
استاندار زنجان به رفتار صادقانه برای جوشش وفاداری به انقلاب و تعصب ملی در جامعه تأکید کرد و افزود: امروز باید برای دفاع درست از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن تلاش کنیم، چرا که اگر نتوانیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی منطقی، صحیح و قدرتمند دفاع کنیم، ذلیل خواهیم شد.
وی با اشاره به اینکه از جمعیت ۷۰ میلیونی کشور،  50 درصد جمعیت تحولاتی چون انقلاب اسلامی و دفاع‌ مقدس را ندیدند تصریح کرد: باید دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی به صورت صادقانه و با قدرت، صلابت و شجاعت به مردم تبیین شود به ویژه نسل‌های سوم وچهارم تبیین شود.
درویش‌امیری به مردمی برگزار شدن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی برای اینکه مردم احساس کنند انقلاب متعلق به خودشان است، تأکید کرد و گفت: تمرکز بر انسجام، وحدت و حفظ منافع ملی موضوع دیگری است که باید این چهل سال، صحیح و دقیق تبیین شود.
این مسئول ادامه داد: تجلیل با منزلت از مقام شامخ شهدا یکی دیگر از موضوعات مهم در اجرای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب است که در همین راستا پیشنهاد می‌شود در هشت مرکز استان هشت برنامه باشکوه ویژه یادوآره شهدا برگزار شود.
نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: در طول چهل سال اقدامات خوبی در بحث توسعه شهری و روستایی انجام گرفته است ولی با توجه به شرایط نامطلوب، روند اجرای برنامه‌های عمرانی در کشور کند شده است که می‌توان با برنامه‌ریزی درست، همه این مشکلات را برطرف کرد.
انتهای پیام
captcha