ثبت‌نام دو برابری طرح مشاغل خانگی در کردستان
کد خبر: 3739922
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

ثبت‌نام دو برابری طرح مشاغل خانگی در کردستان

گروه اجتماعی- رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: سهم استان کردستان در طرح الگوی نوین مشاغل خانگی 2 هزار و 600 نفر است که تاکنون توانسته‌ایم بیش از چهار هزار و 200 نفر را ثبت نام کنیم.

ثبت‌نام دو برابری طرح مشاغل خانگی در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان امروز، ۲۸ مردادماه در نهمین جلسه شورای اشتغال استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سهم استان کردستان در طرح الگوی نوین مشاغل خانگی 2 هزار و 600 نفر است که تاکنون توانسته‌ایم بیش از چهار هزار و 200 نفر را ثبت‌نام کنیم.
وی افزود: در حال حاضر در مرحله ارزیابی این طرح هستیم که درخواست داریم اهمیت بیشتری به این طرح در سطح استان کردستان داده شود.
رئیس جهاد دانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه از یک سال گذشته این طرح را شروع کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: نیاز هست که این طرح در استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد و شناخته شود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان هم در ادامه این جلسه به اهمیت راه اندازی مشاغل خرد و کسب و کارهای کوچک برای اقشار ضعیف جامعه تاکید کرد و گفت: جهاد دانشگاهی متولی طرح الگوی نوین مشاغل خانگی در استان است و اقدامات خوبی را نیز تاکنون در این راستا انجام داده است.
فرانک قدسی افزود: در این طرح درصددیم که پشتیبان‌ها را به بانک‌ها معرفی کنیم تا افرادی که متقاضی مشاغل خانگی هستند تسهیلاتی را دریافت کنند.
وی در ادامه به لزوم حمایت از بیماران خاص و ایجاد اشتغال برای آنها تاکید کرد و افزود: این نوع بیماران چون زمینه کار اداری برای آنها فراهم نیست درگیر مشکلاتی هستند که امیدواریم در قالب اعطای همین تسهیلات بانکی خانگی بتوانیم آنها را حمایت کنیم.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان در پایان به ضرورت راه اندازی نمایشگاه برای فروش محصولات مشاغل خانگی اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم که مشکل فروش این محصولات را هم بتوانیم حل کنیم.
انتهای پیام

captcha