مسئولان به ویژه در نهادهای فرهنگی جهادی کار کنند
کد خبر: 3739929
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸

مسئولان به ویژه در نهادهای فرهنگی جهادی کار کنند

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را برای اولیای خاص خود باز کرده و نیاز است مسئولان به ویژه در نهادهای فرهنگی جهادی کار کنند و هدفشان جلب رضایت و اعتماد مردم باشد.

مسئولان به ویژه در نهادهای فرهنگی جهادی کار کنند

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 28 مردادماه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی و مذهبی کردستان اظهار کرد: خدمت به مردم با نیت خالص و در مسیر حق گام برداشتن یعنی یک جهادگر واقعی بودن و اعضای این ستاد نیز افرادی جهادگر هستند که جهادی نیز فکر می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه پست‌ها و مناصب شغلی گذرا است، افزود: آنچه که به عنوان باقیات‌الصالحات می‌ماند خوبی‌ها و ارزش‌ها و خدمت به مردم است و ما هیچ شانی غیر از خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها نداریم.
وی عنوان کرد: باید همه در مسیر این تفکر مقام معظم رهبری که فرمودند کارگزاران نظام باید در مسیر جهادی و انقلابی حرکت کنند، گام برداریم چرا که خداوند به برکت خون شهدا فرصتی برای خدمت به مردم و تقویت نظام به ما داده و باید از این فرصت بهره ببریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان همچنین به آرامش و امنیت موجود در جامعه پرداخت و گفت: نیروی انتظامی از دستگاه‌هایی است که در ایجاد آرامش و امنیت جامعه شبانه‌روز در تلاشند و قدردان زحمات نیروی انتظامی در این حوزه هستیم.
وی اعلام کرد: جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را برای اولیای خاص خود باز کرده و نیاز است مسئولان به ویژه در نهادهای فرهنگی جهادی کار کنند و هدفشان جلب رضایت و اعتماد مردم باشد.
حجت‌الاسلام محمد ربیع درویشی، مدیرگروه معارف صدا وسیمای مرکز کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران چون برگرفته از خرد جمعی است حکم قرآن را دارد و همه باید براساس قانون اساسی فعالیت کنیم.
وی با تأکید بر جلوگیری از دین زدگی جوانان افزود: بیان قوانین دین مبین اسلام به مردم باید به گونه‌ای باشد که مردم از دین زده نشوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به وجود معضلات و آسیب‌هایی همچون اعتیاد در جامعه یادآور شد: بسیاری از مفاسد جامعه ناشی از اعتیاد و وجود مواد مخدر است و باید همه دستگاههای فرهنگی به این مهم ورود پدا کنند.
یادآور می‌شود؛ در این جلسه سایر اعضای جلسه و نمایندگان هیئات مذهبی و کانون مداحان استان نیز به بیان مطالبی در خصوص فعالیت‌های هیئات مذهبی و اقدامات فرهنگی انجام شده پرداختند.
انتهای پیام

captcha