جلسه قرآن اهل بیت(ع) در پاسداشت مقام باقرالعلوم(ع)
کد خبر: 3739935
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

جلسه قرآن اهل بیت(ع) در پاسداشت مقام باقرالعلوم(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) در شام شهادت حضرت امام باقر(ع) با حضور اساتید و قاریان ممتازی از خراسان، سیستان و بلوچستان و همدان، شب گذشته، ۲۸ مردادماه در بلوار شهید فرامرز عباسی مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه قرآن اهل بیت(ع) در شام شهادت حضرت امام باقر(ع) با حضور اساتید و قاریان ممتازی از خراسان، سیستان و بلوچستان و همدان، شب گذشته، ۲۸ مردادماه در بلوار شهید فرامرز عباسی مشهد برگزار شد.

این جلسه نورانی که با حضور سعید بیژنی، قاری و مؤذن آستان مقدس رضوی و متخصص صوت و لحن قرآن کریم برگزار شد، حسین آمنا، استاد و مدرس قرآن به بیان نکات اخلاقی پرداخت و در بخش دیگر صحبت‌های خود به طریقه درست نفس‌گیری و تقویت آن اشاره کرد.

همچنین در این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی سیدحجت ترحمی، نفر راهیافته به مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری اوقاف در رشته ترتیل از مشهد، احسان بیات از ملایر، اشکانی از سیستان و بلوچستان، محمدباقر امیرافضلی و قاریان نوجوان محسن دارابیان و محسن سبزه‌بان به تلاوت قرآن پرداختند و در پایان سعید بیژنی به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه آل عمران و سوره مبارکه اعلی پرداخت که با استقبال فراوان حاضران در مجلس روبه ‌رو شد و علی احمدآبادی نیز دعای ختم قرآن را قرائت کرد.

ابراهیم الهی

انتهای پیام

captcha