پذیرش ۲۰۰۰ دانشجو در دانشگاه یاسوج/ راه‌اندازی اتاق رسانه
کد خبر: 3739946
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

پذیرش ۲۰۰۰ دانشجو در دانشگاه یاسوج/ راه‌اندازی اتاق رسانه

گروه فرهنگی ـ رئیس دانشگاه یاسوج گفت: طی سال تحصیلی ۹۷-۹۸ حدود ۲ هزار دانشجو پذیرش خواهیم داشت.

پذیرش 2000 دانشجو در دانشگاه یاسوج/ راه‌اندازی اتاق رسانه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، احمد عریان، رئیس دانشگاه یاسوج روز گذشته، 28 مردادماه در نشست خبری در زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت، اظهار کرد: در این خصوص هنوز خیلی کار داریم حجم قراردادها در این ۵ ماه گذشته 2.5 برابر سال گذشته است .
وی با اشاره به مشکلات صنفی و خدماتی دانشگاه، افزود: سالانه بیش از یک میلیارد کرایه اتوبوس برای ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه هزینه می‌شود و سالانه ۳۵۰ میلیون تومان پول حمل زباله دانشگاه را می‌دهیم در حالی که در هیچ جای کشور چنین نیست و خدمات مجانی به دانشگاه ارائه می‌شود .
رئیس دانشگاه یاسوج بیان کرد: طی سال تحصیلی 97-98 حدود ۲ هزار دانشجو ‌پذیرش خواهیم داشت که یک رشته جدید کامپیوتر نیز به رشته‌های این دانشگاه اضافه می‌شود .
عریان با اشاره به استخدام‌های فله‌ای در دانشگاه یاسوج، تاکید کرد: اگر قرار است نیرویی در دانشگاه یاسوج به کار گرفته شود باید متخصص باشد و با فراخوان عمومی و برگزاری آزمون جذب دانشگاه شود .
وی با بیان این که باید تبیین کرد که دانشگاه و رسانه برای توسعه استان چه نقشی می‌توانند ایفا کنند، ابراز کرد: چرا استانی که ۱۰ درصد روان آب‌های کشور و پوشش ۵۰ درصدی جنگلی و ظرفیت‌های بالای گردشگری را دارد، باید پسوند نازیبای محروم و غیر برخوردار را یدک بکشد؟ .
رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: شایسته گزینی از نیازهای توسعه و رشد استان است و انتخاب مدیران متخصص و بدون در نظر گرفتن نگاه جناحی و سیاسی ضروری است .
عریان عیب دانستن کار و تلاش را یکی دیگر از مشکلات استان دانست و یادآور شد: کار را تنها در سیستم ادارات و پشت میزنشینی می‌بینیم که یک میلیون تومانی به ما بدهند و کارمند شویم و به نوعی دنبال کارآفرینی نبوده‌ایم و پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان نداریم .
لازم به ذکر است که اتاق رسانه‌ها در دانشگاه یاسوج افتتاح و راه اندازی شد.

پذیرش 2000 دانشجو در دانشگاه یاسوج/ راه‌اندازی اتاق رسانه
انتهای پیام

captcha