پذیرش دانشجو در رشته «تربیت مربی قرآن‌» دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان
کد خبر: 3739947
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

پذیرش دانشجو در رشته «تربیت مربی قرآن‌» دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان

گروه اجتماعی ــ مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی خرم‎آباد در یازده رشته آموزشی از جمله تربیت مربی قرآن‌ کریم، امور فرهنگی، معماری، خبرنگاری، روابط عمومی، گردشگری و هنرهای تجسمی ـ گرافیک و ... دانشجو می‌پذیرد.

 پذیرش دانشجو  در رشته تربیت مربی قرآن‌ در دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی لرستان

حسن ماله‎میر، رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از آغاز پذیرش دانشجو در دوره‎های کاردانی این دانشگاه خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو در دوره‌های بدون آزمون کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی لرستان از 22 مردادماه آغاز و تا 31 همین ماه ادامه دارد.
وی افزود: این مرکز در یازده رشته آموزشی تربیت مربی قرآن‌ کریم، امور فرهنگی، معماری ـ معماری داخلی، سیستم‎های کامپیوتری، عمران ـ سازه‎های پیش‎ساخته، فناوری اطلاعات-اینترنت و شبکه‎های گسترده، نرم‎افزارـ برنامه‎سازی کامپیوتر، خبرنگاری، روابط عمومی، گردشگری و هنرهای تجسمی- گرافیک دانشجو می‌پذیرد.
رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد عنوان کرد: همچنین ثبت‎نام در دوره‎های کارشناسی این مرکز از 29 مردادماه در پنج رشته آموزشی مدیریت امور فرهنگی ـ ارزیابی فرهنگی، مدیریت امور فرهنگی ـ برنامه‎ریزی فرهنگی، مهندسی فناوری اطلاعات-فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری شبکه‎های کامپیوتری و مهندسی فناوری اطلاعات ـ برنامه‎نویسی تحت وب آغاز می‎شود.
وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دوره‌های مذکور به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما نسبت برای ثبت‌نام اقدام کنند و یا با حضور در محل این مرکز به آدرس خرم‎آباد، ابتدای کوی جهادگران، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد مراحل ثبت‎نام خود را انجام دهند.
ماله‎میر با بیان این‌که محدودیت پذیرش دانشجو نداریم، بیان کرد: گزینش دانشجو در هر یک از رشته‎های مذکور بر اساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط انجام می‌شود.
رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی خرم‌آباد تصریح کرد: دانشجویان می‎توانند با تحصیل در این مرکز نسبت به تاسیس شرکت‎های دانش‎بنیان، فعالیت‎های اقتصادی و اشتغال پایدار، فعالیت در مراکز فرهنگی، اجتماعی و خبرگزاری‎های ایسنا و ایکنا، بهره‏‎مندی از دوره‎های آموزشی تخصصی، بهره‎مندی از تسهیلات پژوهشی و کارآفرینی و عضویت و فعالیت در سازمان دانشجویان اقدام کنند.
وی یادآور شد: این مرکز اخیرا اقدام به تاسیس دفتر کارآفرینی با هدف پرورش استعدادهای کارآفرینی و نوآوری دانشجویان با همکاری مرکز رشد جهاددانشگاهی کرده است تا زمینه حضور فارغ‎التحصیلان دانشگاهی در بازار کار و حوزه کارآفرینی فراهم شود.

انتهای پیام

captcha