ایکنا پیگیر اهداف و آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: 3739951
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

ایکنا پیگیر اهداف و آرمان‌های انقلاب است

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه اهداف و آرمان‌های انقلاب در خبرگزاری ایکنا در جریان است، گفت: سرمایه‌های ایکنا نیروی انسانی آن است، نه امکانات سخت‌افزاری‌اش و این سرمایه باید رشد و ارتقاء پیدا کند.

ایکنا پیگیر اهداف و آرمان‌های انقلاب است

به گزارش ایکنا از اصفهان، رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ایکنا شعبه اصفهان که یکشنبه ۲۸ مردادماه در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاری شغلی پرمسئولیت و باارزشی است و حرکت در مسیر فلسفه و اعتقادات مردم، کار خبرنگاران را سخت‌تر می‌کند.

محمود مراثی افزود: ما باور داریم که توانایی‌هایمان بسیار زیاد است و باید برای رسیدن به نتایج غنی و مناسب، برنامه‌های منظمی ارائه کنیم. از خبرنگاران انتظار دارم که اقدامات و تلاش خود را مضاعف کنند و در کنار آن همواره برای مطالعه نیز ارزش زیادی قائل شوند.

خبرنگاری، جستجوی زیبایی‌ها و تاختن به زشتی‌ها است

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر با تلاش خبرنگاران و عکاسان ایکنا در وضعیت مناسبی قرار داریم. ما توانستیم در زمانی کوتاه با علاقه و پشتکار بنایی را از صفر ساخته و نمره قبولی نیز بگیریم.
داریوش اسماعیلی ادامه داد: اهداف و آرمان‌های انقلاب در خبرگزاری ایکنا در جریان است و ما با حمایت‌های رئیس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و اتحاد همکاران با قوت و امیدواری به کار ادامه می‌دهیم. سرمایه‌های ایکنا نیروی انسانی آن است، نه امکانات سخت‌افزاری‌اش و این سرمایه باید رشد و ارتقاء پیدا کند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خاطرنشان کرد: خبرنگار باید مثل زنبور باشد و به دنبال زیبایی‌ها برود، زنبور در عین لطافت و جستجوی زیبایی‌ها، نیشی دارد که همان قلم انتقادی خبرنگار است.
وی در تشبیه دیگری گفت: خبرنگار باید از قصه هدهد و حضرت سلیمان(ع) درس بگیرد؛ هدهد موجودی است که دائم اطرافش را می‌بیند و مواظب است تا اخبار پیرامونش را جمع آوری کند.

ایکنا اصفهان پابه پای دفترمرکزی در حرکت است

 مدیر شعب استانی خبرگزاری ایکنا نیز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان شعبه اصفهان اظهار کرد: به صورت میانگین یک سوم تیترهای صفحه شعب استان‌های خبرگزاری ایکنا متعلق به شعبه اصفهان است و این استان رقابت شدیدی را با استان‌های دیگر داشته و پا به پای دفتر مرکزی در حال فعالیت است.
سید میلاد اوصیاء ادامه داد: موضوعات معرفتی و اندیشه‌ای خوبی در شعبه اصفهان پیگیری می‌شود که با استقبال خوب مخاطبان نیز روبرو شده و این استان تیمی هماهنگ و منظم دارد که حاصل کار آنها نتایج خوبی به دنبال داشته است.
مدیر شعب استانی خبرگزاری ایکنا خاطرنشان کرد: کار خبری، فعالیتی پراسترس و دشوار است، ولی حس رضایت حاصل از تاثیرگذاری بر جامعه به انسان امید می‌دهد.

شعبه اصفهان در زمره شعب برتر خبرگزاری ایکنا است

 سردبیر ایکنا شعبه اصفهان نیز در این مراسم گفت: شعبه اصفهان از 10 اردیبهشت سال 1394 کار خود را به‌صورت رسمی آغاز و از همان ابتدا نیز برای جذب خبرنگار اقدام کرد. این شعبه در همان ابتدای کار و در شش ماه اول سال 94 با وجود تمام مشکلات و کمبودها رتبه یازدهم و در شش ماهه دوم سال رتبه هفتم کشوری را کسب کرد.
بهنام افشاری ادامه داد: خبرگزاری ایکنا اصفهان با تلاش و کوشش بسیار در شش ماهه اول سال 95 به رتبه پنجم رسید و اکنون نیز جزء سه شعبه برتر استانی کشور است. تاکنون در ایکنا برنامه‌ها و فعالیت‌های خوبی انجام شده که نتایج خوبی را در بر داشته و این موفقیت و نتایج مثبت مدیون لطف خدا و حمایت مسئولان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان بوده است.

سردبیر ایکنا شعبه اصفهان افزود: با وجود تمام محدودیت‌ها، خبرنگاران این شعبه علاقمندانه به فعالیت پرداخته و همکاری خوبی با یکدیگر داشته‌اند. 
افشاری با بیان اینکه اخبار ایکنا تاکنون بازخورد خوبی در اصفهان داشته و مخاطبان رضایت خود را از آن ابراز کرده‌اند، گفت: دفتر مرکزی ایکنا برنامه‌هایی را برای ادامه راه ما در آینده مشخص کرده و در عین حال مسئولان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نیز رویکردهایی را برای ما تعیین کرده‌اند و تصمیم داریم میزگردها و گزارش‌های تحقیقی و پژوهشی در مورد موضوعات مطرح روز را بر اساس علاقه خبرنگاران پیگیری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شعبه اصفهان ظرفیت مناسبی برای پیگیری موضوعات مختلف را دارد و ما تصمیم داریم با تلاش بیشتر، این استان را به عنوان شعبه برتر خبرگزاری ایکنا معرفی کنیم.

انتهای پیام

captcha