کارگاه مهارت‌های قصه‌گویی در مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد
کد خبر: 3739963
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

کارگاه مهارت‌های قصه‌گویی در مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ کارگاه عملی مهارت‌های قصه‌گویی ویژه مربیان و مادران، توسط مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان در دانشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی حسن‌زاده، مدیر مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان گفت: کارگاه عملی مهارت‌های قصه‌گویی ویژه مربیان و مادران با حضور علی‌خانجانی روز یکشنبه، 28 مرداد توسط مؤسسه در دانشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.
وی ادامه داد: پیش از این و در سال 96 دوره مقدماتی و آموزش تئوری قصه‌گویی با حضور«مصطفی رحماندوست» برگزار شده بود.
حسن‌زاده با اشاره به حضور 35 نفر از بانوان در این دوره افزود: اهمیت قصه‌گویی و تاثیر و جایگاه آن در تربیت کودکان و نوجوانان، افزایش سطح آگاهی، دانش مربیان، مادران و آموزش ارزش‌ها و سنت‌های ایرانی به صورت غیر مستقیم از اهداف برگزاری این دوره بود.
مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان ادامه داد: قصه‌گویی به عنوان یک فن یا هنر، نکات قابل توجه در انتخاب قصه، زمینه‌سازی و طراحی برای شروع، ساخت و پرداخت قصه و تعامل با مخاطب و همچنین مدیریت اجرا از جمله محتوای این دوره یک‌روزه به شمار می‌رفت.
حسن‌زاده ضمن معرفی استاد برجسته کشوری این دوره عنوان کرد: علی خانجانی، مدرس و پژوهشگر در حوزه قصه‌گویی از بنیان‌گذاران جشنواره‌های قصه‌گویی در ایران است که مسئولیت‌های مختلفی مانند مدیریت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مشاور مدیر کانون و مسئول مرکز پژوهش و ترویج قصه‌های ایرانی در کانون را برعهده دارد.
یادآور می‌شود، در پایان این دوره به فراگیران، گواهی‌نامه پایان دوره اعطا می‌شود.
انتهای پیام

captcha