پخش زنده شانزدهمین اجلاس بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» از شبکه‌های ملی
کد خبر: 3739971
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

پخش زنده شانزدهمین اجلاس بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» از شبکه‌های ملی

گروه اجتماعی ـ دبیر شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی از پخش زنده این مراسم از شبکه‌های ملی خبر داد.

پخش زنده مراسم اجلاس پیرغلامان حسینی از شبکه‌های ملی

به گزارش ایکنا از لرستان، مهدی دهقان‌نیری، دبیر شانزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی یک‌شنبه، 28 مردادماه در جلسه هماهنگی شانزدهمین دوره اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در لرستان با اشاره به این‌که امسال ابن استان میزبان اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی خواهد بود، اظهار کرد: شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی به‌طور زنده از شبکه‌های ملی پخش خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که به‌جز استان لرستان، استان‌های دیگری نیز درخواست میزبانی شانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی را داشتند، ادامه داد: با توجه به سبک ویژه عزاداری و بحث گِل‌مالی در لرستان، میزبانی این دوره اجلاس به خرم‌آباد واگذار شد.
دهقان‌نیری با ذکر این مطلب که اجلاس بين‌المللی تجليل از پيرغلامان و خادمان حسين سال‌های گذشته در مرکز استان‌های بوشهر، همدان، اردبيل، ساری، اهواز، شیراز و اصفهان برگزار شده است، تصریح کرد: بعد از لرستان نیز استان یزد میزبان هفدهمین دوره اجلاس خواهد بود.
یادآور می‏‌شود، این اجلاس به میزبانی خرم‌آباد در ۱۳ شهریورماه سال جاری، با حضور ۳۰۰ نفر برگزار می‏‌شود که از این تعداد ۲۰۰ نفر پیرغلامان حسینی هستند.

انتهای پیام

captcha