دستاوردهای حوزه دفاعی نشان داد خواب دشمنان برای ایران آشفته است
کد خبر: 3739974
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
پزشکیان در تشریح جلسه غیرعلنی با حضور وزیر دفاع:

دستاوردهای حوزه دفاعی نشان داد خواب دشمنان برای ایران آشفته است

گروه سیاسی ــ مسعود پزشکیان در توضیح جلسه غیرعلنی امروز مجلس که با حضور وزیر دفاع برگزار شد، گفت: در این جلسه گزارشی از دستاوردها و زحمات وزارت دفاع ارائه شد و نشان داد دستاوردی که در این حوزه امروز در کشور داریم خوابی را که دشمنان برای کشورمان دیدند آشفته است و دیگر به این راحتی نمی‌توانند طمع در تجاوز به کشور و خاک ما داشته باشند.

به گزارش ایکنا، مسعود پزشکیان، رئیس جلسه علنی امروز، دوشنبه 29 مرداد، مجلس شورای اسلامی، در توضیح جلسه غیرعلنی صبح گفت: این جلسه به مناسبت فرارسیدن روز صنعت دفاعی در 31 مرداد، با حضور وزیر دفاع به همراه امیران، فرماندهان و مسئولین این وزارتخانه برگزار شد. گزارش از دستاوردها، تلاش‌ها و زحمات عزیزان ما در وزارت دفاع و اقدامات بسیار شایسته‌ای که انجام گرفته بود، در این یکساعت ارائه شد و بحث‌هایی هم بین نمایندگان صورت گرفت.

وی اظهار کرد: این وضعیت و دستاوردی که در این حوزه امروز در کشور داریم خوابی را که دشمنان برای کشورمان دیدند آشفته است و دیگر به این راحتی نمی‌توانند طمع در تجاوز به کشور و خاک ما داشته باشند.

پزشکیان افزود: ما از همه این عزیزان که در وزارت دفاع، گمنام و با کمترین امکانات، بیشترین دستاوردها را برای کشورمان ایجاد کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم و مجلس قطعا در قالب کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، برنامه و بودجه و اقتصاد تلاش خواهد کرد برای امسال و سال بعد هر کاری از دستش برمی‌آید که بتواند قدرت دفاعی کشور را تقویت کند، انجام خواهد داد.

انتهای پیام

captcha