معرفی برنامه‌های فرهنگی - قرآنی مؤسسه «گل‌واژه نور»
کد خبر: 3740143
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

معرفی برنامه‌های فرهنگی - قرآنی مؤسسه «گل‌واژه نور»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گل‌واژه نور، برنامه‌های متنوعی را برای همه مقاطع سنی برگزار می‌کند.

مریم گوهری، مدیر مؤسسه گل‌واژه نور در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گل‌واژه نور برنامه‌های متنوعی را در بخش آموزش برای خردسالان و بزرگسالان برگزار کرده است.
وی ادامه داد: این مرکز در بخش آموزش قرآن برای بزرگسالان در ترم تابستان دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و فصیح‌خوانی را برگزار می‌کند، همچنین دوره آموزشی حفظ موضوعی قرآن و قصه‌های قرآن ویژه نوجوانان توسط راضیه چوپانی در حال برگزاری است.
گوهری با اشاره به اینکه این مرکز برای نوجوانان در زمینه حفظ قرآن‌ همواره برنامه‌های مختلف برگزار می‌کند، بیان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حفاظ قرآن، این مرکز نیز فعالیت‌های آموزشی مختلفی برای نوجوانان دارد که می‌توان به ارائه آموزش حفظ جزء سی‌ام قرآن اشاره کرد.
مدیر مؤسسه گل‌واژه نور افزود: در بخش فرهنگی نیز برنامه‌هایی مانند نقاشی، خلاقیت، ساخت‌وساز، شعر، داستان‌سرایی و غیره برای خردسالان برپا می‌شود که تاکنون همه دوره‌های آموزشی با استقبال خوبی همراه بوده است.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گل‌واژه نور در خراسان شمالی، آش‌خانه، شهرستان مانه و سِمِلقان، بلوار پاسداران شرق، روبروی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است.
انتهای پیام

captcha