بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی در تایباد به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3740154
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
همزمان با هفته دولت؛

بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی در تایباد به بهره‌برداری می‌رسد

گروه شهرستان‌ها - فرماندار تایباد گفت: امسال همزمان با هفته دولت در این شهرستان ۲۴۷ پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی با اعتبار ۲۸۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیش از 200 پروژه عمرانی و اشتغالزایی همزمان با هفته دولت در تایباد به بهره‌برداری خواهد رسید

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسین شرافتی‌راد، فرماندار تایباد، امروز 29 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته دولت، اظهار کرد: امسال هفته دولت با شعار شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی خدمات خود را آغاز خواهد کرد و لازم است مدیران با ارائه صحیح از اقدامات خود مردم را آگاه کنند.
وی افزود: شروع گازرسانی به صنایع تولیدی کوچک و بزرگ گمرک دوغارون از مهم‌ترین طرح‌های خدمت رسانی در این ایام است.
فرماندار تایباد، از اجرای 80 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در این هفته خبر داد و افزود: همچنین 35 پروژه با اعتبار 32 میلیارد ریال در بخش میان‌ولات به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، گفت: در این ارتباط 70درصد اعتبار به ارزش 190 میلیارد ریال در قالب 93 پروژه به این شهرستان تعلق گرفته است که مدت تکمیل آن‌ها در یک بازه زمانی 2 ساله قرار می‌گیرد.

خدمت به مردم از سوی مدیران باید بی‌منت و با وجدان کاری باشد
نماینده عالی دولت در این شهرستان ادامه داد: خبرنگاران در توسعه و صحت کار و ارائه خدمات صادقانه دولت به ملت نقش اساسی دارند. خدمات به مردم از سوی مدیران باید بی‌منت و با وجدان کاری باشد.
وی اظهار کرد: با افزایش هرچه بیشتر آگاهی مردم از خدمات نظام، روحیه امید و نشاط در جامعه ارتقاء می‌یابد که در این زمینه استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام

captcha