رویكرد جدید بسیج تشكیل گروه‌های جهادی در تمام پایگاه‌های مقاومت است
کد خبر: 3740186
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
حسینی:

رویكرد جدید بسیج تشكیل گروه‌های جهادی در تمام پایگاه‌های مقاومت است

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: رویکرد جدید بسیج با هدف خدمت‌رسانی و کمک به محرومین این است كه با ایجاد هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی ایجاد شود.

رویكرد جدید بسیج تشكیل گروه‌های جهادی در تمام پایگاه‌های مقاومت است

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 29 مرداد ضمن بیان مطلب فوق گفت: در طرح جدید بسیج درهر پایگاه مقاومت محله با مدیریت و هدایت سرگروه در عرصه‌های مختلف گروه‌های جهادی، رزمی، هنری و غیره فعالیت می‌کنند البته برنامه‌های تربیتی صالحین و گشت‌های محله محور بسیج همچون گذشته دنبال می‌شود.
وی در تشریح فعالیت‌ها و رویکرد جدید بسیج گفت: هر پایگاه مقاومت محله با جذب و سازماندهی باید بتواند یک گروه جهادی شکل دهد و در هر محله محور فعالیت در بحث خدمت‌رسانی به جامعه را دنبال كند.

صندوق‌های قرض‌الحسنه در محلات احیا می‌شوند
حسینی به اقدامات جدید پایگاه بسیج در محله‌ها اشاره کرد و گفت: صندوق‌های قرض‌الحسنه در محلات احیا می‌شوند تا پیگیر مسائل مشکلات معیشتی مردم باشند که این طرح به مشکلات هر محله کمک خواهد كرد.
وی یادآور شد: با رویکردی که در فعالیت و برنامه‌های بسیج به نواحی مقاومت ابلاغ و در حال اجراست، همه فعالیت‌های بسیج در پایگاه مقاومت با تشکیل یک گروه چند نفره که محور هدایت آن سرگروه است بتواند افرادی پرورش دهد که در عرصه‌های مختلف به خدمت‌رسانی به مردم بپردازد.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: طرح اعتلای بسیج علاوه بر رویکرد فرهنگی، رزمی وهنری با هدف خدمت‌رسانی به جامعه و کمک‌رسانی به محرومین با جدیت در اولویت برنامه‌های پایگاه بسیج قرار گرفته است.
انتهای پیام

captcha