تاثیر بسزای روحانیون سلماس در ترویج و تبیین فرهنگ نیکوکاری
کد خبر: 3740206
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

تاثیر بسزای روحانیون سلماس در ترویج و تبیین فرهنگ نیکوکاری

گروه اجتماعی - رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) سلماس بااشاره به اینکه ترویج و تبیین فرهنگ نیکوکاری در شهرستان سلماس با استفاده از توان روحانیون در منابر و مساجد در حال رشد است، گفت: روحانیون سلماس موجب ترویج فرهنگ نیکوکاری در این شهرستان شده‌اند.

تاثیر بسزای روحانیون سلماس در ترویج و تبیین فرهنگ نیکوکاری

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مهدی خضرلو رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سلماس روز دوشنبه ۲۹مرداد 97 در جلسه روحانیون که در دفتر تبلیغات اسلامی سلماس تشکیل شد، بیان کرد: روحانیون سلماس باعث ترویج و تبیین فرهنگ نیکوکاری شدند واین با توان روحانیون در منابر و مساجد روستایی و شهری به دست آمده است.

خضرلو افزود: با توجه به رسالت عظیم و تاثیر گذار دینی و معنوی روحانیون و با توجه به برگزاری جلسات متعدد با مدیریت تبلیغات اسلامی سلماس، مسئله ترویج فرهنگ زکات و جمع آوری آن از کشاورزان،انجام قربانی و در اختیار قرار دادن گوشت نذری برای مستمندان واقعی در دستور کار دینی و تبلیغی روحانیون اعزامی به مساجد شهری و روستای قرار گرفت.

ترویج فرهنگ نیکوکاری، موجب گشایش درهای رحمت الهی می‌شود

اسماعیلی مسئول اداره تبلیغات اسلامی سلماس نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ نیکوکاری و پخش صحیح هدایای نیکوکاران در جامعه نهادینه و این امر الهی به خوبی و با جدیت دنبال شود، فقر و تنگدستی از جامعه اسلامی رخت بر خواهد بست و درهای رحمت الهی بر روی بندگان گشوده خواهد شد.

وی از همکاری نزدیک کمیته امداد و اداره تبلیغات اسلامی در خصوص ترویج فرهنگ جمع آوری زکات و کمک به مستمندان در مناسبات اعیاد نیمه شعبان،قربان و غدیر در شهرستان اظهار رضایت کرد و خواستار ارتباط تنگاتنگ عوامل اجرای این طرح مذهبی، دینی اجتماعی شد.

انتهای پیام

captcha