دیدار اعضای جهاددانشگاهی البرز با خانواده شهیدان «چراغی» و «ثبوتی‌برهانی»
کد خبر: 3740213
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

دیدار اعضای جهاددانشگاهی البرز با خانواده شهیدان «چراغی» و «ثبوتی‌برهانی»

گروه معارف - اعضای جهاددانشگاهی البرز به همراه مسئولان بنیاد شهید این استان با خانواده شهیدان «اکبرچراغی» و «اکبر ثبوتی برهانی» دیدار کردند.

دیدار اعضای جهاددانشگاهی البرز با خانواده شهیدان«اکبر چراغی» و «اکبر ثبوتی برهانی»

به گزارش ایکنا از البرز، اعضای جهاددانشگاهی البرز امروز، 29 مرداد به همراه مسئولان بنیاد شهید این استان با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی با خانواده شهیدان «اکبرچراغی» و «اکبر ثبوتی برهانی» دیدار کردند.
رئیس اداره فعالیت‌های دینی، ادبی و هنری جهاددانشگاهی البرز در این دیدار، اظهارکرد: ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی‌ها یک افتخار بزرگ است و نصیب هر کسی نمی شود.
جمشید ندافی با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، تصریح کرد: احترام جامعه نسبت به خانواد های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.
وی، امنیت امروز کشور را مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: مسئولان وظیفه خود می دانند که با خانواده های شاهد و ایثارگر دیدار کنند و از نزدیک با مشکلات این خانواده ها آشنا شوند و برای حل مشکلاتشان کوشا باشند.
در این دیدار با اهدای لوح از خانواده این دو شهید بزرگوار تقدیر شد.
انتهای پیام

 

captcha