اعلام برنامه‌های دهه ولایت در یزد/ برپایی ۱۱۰ ایستگاه غدیر
کد خبر: 3740218
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

اعلام برنامه‌های دهه ولایت در یزد/ برپایی ۱۱۰ ایستگاه غدیر

گروه اجتماعی- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اعلام برنامه‌های ایام امامت و ولایت گفت: به این مناسبت بیش از ۲۰۰ برنامه در یزد برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های ایام امامت و ولایت در یزد/برپایی 110 ایستگاه غدیر

به گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد 29 مردادماه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت ایام امامت و ولایت اظهار کرد: جشن ها و برنامه های این سازمان از 31 مردادماه آغاز و تا 14 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه برنامه های ایام امامت و ولایت با محوریت و مشارکت حداکثری مردم انجام می شود افزود: 110 ایستگاه مردمی غدیر با همکاری محلات، کانون های مساجد و پایگاه ها در سطح شهر برپا می شود.
ملازینلی افزود: 20 جشن محله ای نیز با رویکرد نشاط اجتماعی و پنج جشن بزرگ غدیر در پارک بزرگ شهر، پارک حسن آباد، پارک غدیر، پارک کوهستان و 7 شهریورماه در حسینیه امیرچقماق با حضور هنرمندان برگزار خواهد شد.

سادات یزدی تجلیل می‌شوند
وی با اشاره به برنامه های ورزشی نیز گفت: همایش دوچرخه سواری اول شهریورماه با حضور مردم و دعوت از سادات از باغ ملی تا پارک غدیر، ورزش پهلوانی و زورخانه ای در پارک غدیر، جشنواره ورزشی و ورزش صبحگاهی از جمله برنامه های ورزشی است.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به همزمانی این ایام با هفته دولت برگزاری مسابقات تنیس روی میز، دارت، تیراندازی با تفنگ ویژه کارمندان دولت و نیروهای مسلح در محل سالن پاس را از دیگر برنامه های ورزشی برشمرد.
وی با اشاره به اجرای برنامه ویژه کودکان نیز گفت: جشنواره نقاشی غدیر تا مباهله با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل مسجد جامع یزد در روز 13 شهریورماه برگزار می شود که در این برنامه کودکان در این جشنواره شرکت و آثار برتر در مراسم جشنی در حسینیه وقت الساعه تجلیل می شود.

اجرای ویژه برنامه‌های غدیر با محوریت مردم
ملازینلی مسابقه کتابخوانی، تکریم سادات، دسته شادی روز عید غدیر، شب شعر غدیر، همایش سادات و دیدار با سادات سرشناس یزدی را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: همچنین برنامه پرده خوانی غدیر با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.
پارساییان، مسئول ستاد مبشر غدیر نیز در این نشست با اشاره به اینکه برنامه های ایام امامت و ولایت با محوریت مردم انجام می شود از اجرای برنامه دسته شادی غدیر خبر داد و اظهار کرد: دسته های شادی در روز عید غدیر خواهیم داشت که یک دسته از شاهزاده فاضل به سمت امامزاده جعفر، یک دسته از امامزاده سیدالصحرا به سمت امامزاده سیدجعفر محمد ع یزد و دسته دیگر از حسینیه بعثت به سمت حسینیه و مسجد امیرچقماق را خواهیم داشت.

انتهای پیام

captcha