قرآن معدن همه علوم است
کد خبر: 3740252
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

قرآن معدن همه علوم است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فرماندار اراک گفت: قرآن معدن همه علوم است، تمامی دانش‌آموزان باید در کنار حافظین و عاملین به قرآن با شناسایی پتاسیل‌های خود، در زمینه‌های علمی در دنیا سخنی برای گفتن داشته باشند.

قرآن معدن همه علوم است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حسین بختیاری، فرماندار اراک، صبح امروز 29 مرداد‌ماه در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) شهرستان اراک که در فرهنگ‌سرای شهر شهرداری کلانشهر اراک برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات فرصت بسیار مناسبی را برای رقابت دختران و پسران در رده‌های مختلف سنی ایجاد کرد تا بتوانند با مفاهیم و مضامین قرآن آشنایی پیدا کنند.
وی ادامه داد: قرآن معدن همه علوم است، تمامی دانش‌آموزان در کنار حافظین و عاملین به قرآن با شناسایی پتاسیل‌های خود، در زمینه‌های علمی در دنیا سخنی برای گفتن داشته باشند و واقعیت امر شاهد هستیم دانش‌آموزان در مقاطع مختلف دانش‌آموزی در تمامی المپیادها افتخار‌آفرین هستند.
فرماندار اراک افزود: هرچه که داریم به برکت روح انفاس قدسی است که در کشور جاری بوده است.
بختیاری گفت: ما با کسانی مواجه هستیم که دیانت آن‌ها چیز دیگری است و شاید مسیحی باشند اما در بحث قرآن تحقیق و پژوهش انجام می‌دهند و قرآن را بزرگ‌ترین کتاب علمی جهان می‌شناسند که از سوی خداوند بر پیامبر اکرم(ص) نازل شده است.
وی بیان کرد: شاهد هستیم در کشور افرادی که از انسانیت برخوردار هستند و هر زمان که نام قرآن به میان می‌آید احترام می‌گذارند. امیدواریم در موقع بخش قرآن در کشورمان به کلام‌الله احترام بگذاریم و لحظاتی سکوت کنیم.

قرآن معدن همه علوم است
به گزارش ایکنا؛ مرتضی سورانه رییس کمیسیون فرهنگی و هنری شورای اسلامی شهر اراک نیز در این آیین گفت: شیوه‌های عملی قرآن‌آموزی باید در سطوح مختلف جامعه رشد پیدا کند.
وی ادامه داد: حرکت در مسیر قرآنی تنها راه موفقیت جامعه است و در شرایط کنونی مسئولان با درک عمیق نسبت به مضامین قرآنی می‌توانند به عنوان خادم مردم انجام وظیفه کنند.
به گزارش ایکنا؛ پنجمین جشنواره گل‌های محمدی با شرکت دو هزار و 496 شرکت‌کننده برگزار شده است و در آیین اختتامیه از 125 نفر از دانش‌آموزان حائز رتبه‌های اول تا سوم مقاطع پیش‌دبستانی تا متوسطه اول در رشته‌های حفظ، ترتیل، تحقیق، مفاهیم، خوشنویسی و نقاشی تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام

 

مطالب مرتبط
captcha